Skocz do zawartości

Zablokowane Blood Omega


Myśliwy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Efekcik może być. Z jakiego przykładu go wziąłeś?

Po 1 zapomniałeś wycenterować celownik...

Po 2 Beznadziejny cień domku

Wywal ten cień i w Draw daj to

GML

draw_sprite_ext( spr_domek, 0, x + 10, y + 10, image_xscale, image_yscale, image_angle, c_black, 0.5 )

I będzie git

Po 3 Będziemy cały czas latać z bazooką?

Po 4 dodaj możliwość rozwalania domków...

Tyle na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki bardzo :]

Za cień szczególnie, chcesz do credits? :D

 

Zaraz pokaże jak zrobiłem ten efekt, nie brałem z żadnego przykładu, poszperałem w pytaniach początkujących i się poduczyłem co to image_alpha i zrobiłem.

 

w pocisku:

step:

instance_create(self.x,self.y,r1ps_ob);

 

w płomieniu:

create:

 

image_alpha=0.8

 

step:

image_alpha-=0.05

 

if(image_alpha==0)

{

instance_destroy();

}

 

r1ps_ob to płomien :)

 

i tyle

 

Nie, nie będziemy latać tylko z bazooką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up ale o wiele lepszy niż ten wcześniejszy

 

 

Ok dzieki bardzo emot11.gif

Za cień szczególnie, chcesz do credits? biggrin.gif

Lol chcesz mnie do credits za 1 linijkę kodu?

Aha skasuj ta krew z celownika i np dodaj w stepie. Aha i nie zapomnij go wycentrować

 

 

GML
image_angle=direction

direction+=5

a jeśli nie zadziała to to zamien + z =

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem ten twój cień mistyk, po dłuższym namyśle, nie użyje, bo domek przez niego brzydko wygląda. dam image alpha na 0.5 dla starego cienia i bedzie git, a tą twoją technikę użyję na pociskach i postaci :).

Za jakieś 15-20 min dam screen z full cieniowaniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak jescze jestem, robię LOSOWE ZNISZCZENIA DOMKU!! i juz są prawie gotowe, jeszcze dodać efekty uderzenia takie ja dym itp. Bedzie polegalo to na losowaniu sprita zniszczenia, typu dziura itd przy kazdym uderzeniu pocisku, oraz wystąpienia w losowym miejscu na dachu.

Zrobione w losowych zniszczeniach:

1 sprite zniszczenia na razie

losowe miejsce wystąpienia (Mniejwięcej) :)

 

 

Jutro wrzucę screena, bo jeszcze nie dokończone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam do zaprezentowania moją najnowszą grę, jest bardzo rozbudowana. Co w niej ciekawego znajdziecie:

1. Możliwość strzelania bazooką ( w sequelu planuję jeszcze dodać pistolet)

2. Można poruszać się herosem ( w sequelu można będzie nawet biegać)

3. Niszczenie budynku pociskami (w sequelu pociski będą także się niszczyć a nie lecieć dalej)

4. CIENIE!!! Siuper! (W sequelu ich nie będzie, bo pogoda będzie pochmurna)

5. Jedna plansza 5x5 (w sequelu będą 2 plansze 2,5x2,5)

O czymś zapomniałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...