Tymon Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 A zrób sobie fonta za pomocą font_add_sprite i później zmień przy rysowaniu za pomocą draw_set_font i zrób tak jak pisał Harv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 a jakoś dokładniej można by? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 GML (Create) font = font_add_sprite( nazwa_sprita, ord( '0' ), true, 0 ); GML (Draw) draw_set_font( font ); draw_text( x, y, string( cyfry) ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 a coś takiego jest jak jeden 1 spit=1 piosenka 2 sprit=2piosenka itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 I tak nie wiem o co Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 że gdy zmienia się piosenka zmienia się sprit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 A wg jakiego parametru ma się zmieniać sprit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 potrzebuje żeby gdy się zaczyna następna piosenka zmieniał się sprit na następny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 do kazdej załadowanej piosenki daj zmienna (tablice) daj zmienna aktualna piosenka zmienna aktualna piosenka zmieniaj na numer piosenki z tablicy po zmianie piosenki zmieniaj sprit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 ja tego za bardzo nie kapuje dało by się bardziej wytłumaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 bardziej się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 coś bardziej w GML poproszę nie czytaliście 1 Postu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 nie da sie juz bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 jakiś przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 nikt by nie pokazał jak to zrobić w kodzie GML WARN za double posta. Borek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 jak zrobić aby coś przechodziło o 32 piksele na ścieżce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Na ścieżce? ;o nie rozumiem... A poruszanie o 32 piksele to będzie po prostu np: x+=32 itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 tylko wtedy daj to w jakiś nie cykliczny event :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 ktoś wie czy da się przez grę włączyć notatnika odrazu z jakimś plikiem a da się aby gra wyczytała coś z pliku i mogła coś pokazać jak będzie true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 GML execute_shell( 'notepad.exe' , 'C:\Moje dokumenty\plik.txt' ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 a jak zaminimalizować do traya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 było! http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtop...273&hl=tray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 wo gulę zminimalizować jakoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 przecież dostałeś link z dll-em więc jaki problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 chodzi o to aby ukryć okno wraz z taskbar'em(tym czymś na pasku zadaniowym)? GML (step) window_set_visible( false ) gratuluje ortografii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się