Skocz do zawartości

Zablokowane Odległość kursora


Maximal

Rekomendowane odpowiedzi

Robię grę, i właśnie opracowuję mechanizm poruszania ludkiem i strzelania. Nie będę wszystkiego opisywał, ale w uploadzie jest plik z przykładem. Oto mój problem: Co mam zrobić, aby była zachowywana stała odległość między ludkiem, a celownikiem?

 

A, i jeszcze sterowanko do przykładu:

strzał: lewy przycisk myszki

page up: chodzenie

skręcanie: myszka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obiekt 'celownik' [step]:

x+=object_duch.x-object_duch.xprevious;  // object_duch to ten duszek :]
y+=object_duch.y-object_duch.yprevious;

Tyle, że musisz zmienić engine poruszania celownika. Nie może być np. x=mouse_x. Zrób coś takiego, że pozycja celownika będzie się zmieniać przy ruchu myszki, po czym odstawi ją na jakąś stałą pozycję i tak przy każdym ruchu kursora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prztestowałem wszystkie przykłady. No, więc po kolei:

 

Ranma-man: twoje przykłady to prawie to o co mi chodziło :P Ale i tak dzięki!

 

Zakol: O to mi właśnie chodziło! :thumbsup:

 

Następnym razem proszę precyzyjniej opisywac problem.  ;) 

Sorry, Ranma, ja nigdy nie miałem wielkich zdolności redaktorskich :D

 

Wszystkim, którzy pomogli wielkie THX! :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...