Skocz do zawartości

animacja nie działa :(


Rekomendowane odpowiedzi

cześć mam taki kod w evencie glob right pressed :

 

GML
if bron=1

{

if ( magazynek[0]< magazynek_max[0] && ammo[0]!=0 && laduj=false)

{

laduj=true

alarm[1]=35

sound_play(s_reload)

instance_create(x,y,object64)

sprite_index=(sprite132)

image_speed=(0.5)

}

}

sprite 132 to animacja i tej animacji nie widać :(

co zrobić żeby działała ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć mam taki kod w evencie glob right pressed :

 

GML
if bron=1

{

if ( magazynek[0]< magazynek_max[0] && ammo[0]!=0 && laduj=false)

{

laduj=true

alarm[1]=35

sound_play(s_reload)

instance_create(x,y,object64)

sprite_index=(sprite132)

image_speed=(0.5)

}

}

sprite 132 to animacja i tej animacji nie widać :(

co zrobić żeby działała ???

 

Ten kod mówi

if(laduj=false)

sprite_index=(sprite132)

czyli

Jeśli laduj równa się false odtwarzaj animacje

 

jeszcze w step mam :

GML
if bron=1{

if (laduj) sprite_index = sprite132 else sprite_index = sprite74

}

 

A ten kod mówi

if(laduj)

sprite_index=(sprite132)

czyli

Jeśli laduj równa się true odtwarzaj animacje

 

kumasz teraz?

animacja się nie włączy ponieważ pierwszy skrypt ją włącza gdy laduj=false ale w tym samym czasie gdy laduj=false drugi skrypt ją WYŁĄCZA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harv: Chciałem żeby sam skumał błąd a nie miał gotowe rozwiązanie :P

I chyba raczej z drugiego kodu ;)

 

Ale dobra. Po prostu zamień w stepie te sprite_indexy miejscami :)

 

Albo w pierwszym zamień false na true, jak wolisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiesz błąd ale mimo tego nie wiesz co zmienić LOL1

Daliśmy ci rozwiązanie na tacy ale mimo to nie wiesz co zmienić LOL2

 

Powiedziałem! Wi pierwszym skrypcie zamień false na true... -_-

 

EDIT: Chociaż czekaj... musze jeszcze raz tego kod przeanalizować bo coś zauważyłem co sporo zmienia w moim rozumowaniu xD

 

EDIT2: Nie no ja już się pogubiłem w tym wszystkim. Zapomnijcie o wszystkim co od początku w tym temacie pisałem. Przepraszam za zmylanie ale nie zauważyłem jednej instrukcji :P

 

EDIT3: No dobra widzę tylko jedno racjonalne wytłumaczenie. Sprawdź czy nie zrobiłeś pomyłki gdzieś indziej a konkretnie czy te warunki na pewno są prawdziwe "magazynek[0]< magazynek_max[0] && ammo[0]!=0". Jak nie o to chodzi to ja już nie wiem... O tej porze ja już nie myślę trzeźwo... -_- Odpal w debug mode i kontroluj wartości tych zmiennych. Jeżeli są w porządku to ja wysiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...