LolikZabijaka Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 cześć mam taki kod w evencie glob right pressed : GML if bron=1 { if ( magazynek[0]< magazynek_max[0] && ammo[0]!=0 && laduj=false) { laduj=true alarm[1]=35 sound_play(s_reload) instance_create(x,y,object64) sprite_index=(sprite132) image_speed=(0.5) } } sprite 132 to animacja i tej animacji nie widać :( co zrobić żeby działała ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 w draw GML draw_sprite_ext( sprite_index,image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,image_angle, image_blend,image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 nic nie dało ludzika widać ale jego animacji przeładowania nie widać chodzi o to że jest ten sam sprite co normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 sprawdź czy w jakimś innym miejscu kodu nie wykonuje sie zmiana sprita na normalny mimo że nie powinna :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 jeszcze w step mam : GML if bron=1{ if (laduj) sprite_index = sprite132 else sprite_index = sprite74 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 No to sprawdź czy przypadkiem w chwili kiedy powinna być animacja broń nie równa się 1 i laduj nie równa się false bo w takim przyadku się zmieni na normalne znów :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 no zobacz pierwszy kod przecież jest wszystko git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 LOL przyjrzyj się: W pierwszym skrypcie masz że jeśli laduj równa się false to ma być animacja a w drugim skrypcie że jeśli ładuj równa się true xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 nie rozumiem umiesz mi przekształcic ten kod ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 cześć mam taki kod w evencie glob right pressed : GML if bron=1 { if ( magazynek[0]< magazynek_max[0] && ammo[0]!=0 && laduj=false) { laduj=true alarm[1]=35 sound_play(s_reload) instance_create(x,y,object64) sprite_index=(sprite132) image_speed=(0.5) } } sprite 132 to animacja i tej animacji nie widać :( co zrobić żeby działała ??? Ten kod mówi if(laduj=false) sprite_index=(sprite132) czyli Jeśli laduj równa się false odtwarzaj animacje jeszcze w step mam : GML if bron=1{ if (laduj) sprite_index = sprite132 else sprite_index = sprite74 } A ten kod mówi if(laduj) sprite_index=(sprite132) czyli Jeśli laduj równa się true odtwarzaj animacje kumasz teraz? animacja się nie włączy ponieważ pierwszy skrypt ją włącza gdy laduj=false ale w tym samym czasie gdy laduj=false drugi skrypt ją WYŁĄCZA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 sprite_index=(sprite132) wywal to z pierwszego kodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Harv: Chciałem żeby sam skumał błąd a nie miał gotowe rozwiązanie :P I chyba raczej z drugiego kodu ;) Ale dobra. Po prostu zamień w stepie te sprite_indexy miejscami :) Albo w pierwszym zamień false na true, jak wolisz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 tak ale dalej nie wiem co zmienić w kodzie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Rozumiesz błąd ale mimo tego nie wiesz co zmienić LOL1 Daliśmy ci rozwiązanie na tacy ale mimo to nie wiesz co zmienić LOL2 Powiedziałem! Wi pierwszym skrypcie zamień false na true... -_- EDIT: Chociaż czekaj... musze jeszcze raz tego kod przeanalizować bo coś zauważyłem co sporo zmienia w moim rozumowaniu xD EDIT2: Nie no ja już się pogubiłem w tym wszystkim. Zapomnijcie o wszystkim co od początku w tym temacie pisałem. Przepraszam za zmylanie ale nie zauważyłem jednej instrukcji :P EDIT3: No dobra widzę tylko jedno racjonalne wytłumaczenie. Sprawdź czy nie zrobiłeś pomyłki gdzieś indziej a konkretnie czy te warunki na pewno są prawdziwe "magazynek[0]< magazynek_max[0] && ammo[0]!=0". Jak nie o to chodzi to ja już nie wiem... O tej porze ja już nie myślę trzeźwo... -_- Odpal w debug mode i kontroluj wartości tych zmiennych. Jeżeli są w porządku to ja wysiadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się