LolikZabijaka Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 cześć mam pytanie jak mam zrobić aby obiekt_niemiec po wystrzeleniu 50 obiektów_pocisk przrywał strzelanie na 5 sekund i żeby stworzył pewien obiekt i żeby leciała animacja za pomoc z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 GML create: ammo = 50 podczas strzału: if ( ammo > 0 ) { ammo -=1 } else { if ( alarm[0] == 0 ) alarm[ 0 ] = 5*room_speed image_index = animacja } alarm0: ammo = 50 sprite_index = normalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 nie ja nie chce żeby ammo sie kończyłp chce tylko żeby po stworzeniu pocisku 50 razy niemiec niby ładował o to mi chodzi i żeby potem strzelał dalej i tak na okrągło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 GML create: ammo = 50 podczas strzału: if ( ammo > 0 ) { ammo -=1 } else { if ( alarm[0] == 0 ) alarm[ 0 ] = 5*room_speed image_index = animacja } alarm0: ammo = 50 sprite_index = normalny chyba miałeś na myśli sprite_index = animacja a nie image_index = animacja ;) nie ja nie chce żeby ammo sie kończyłp chce tylko żeby po stworzeniu pocisku 50 razy niemiec niby ładował o to mi chodzi i żeby potem strzelał dalej i tak na okrągło On ci właśnie tak zrobił ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 a jak w tym kodzie ustalić prędkość animacji ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 image_speed=jakaś_prędkość domyślnie jest 1 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się