Mateki Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Błąd: In script scr_Movement Error in code at line 24: if keyboard_check_pressed(argument0) & Running = false || keyboard_check_pressed(argument1) & Running = false at position 48: Cannot compare arguments. Skrypt: GML if keyboard_check(argument0) && Running = 'None' { x-= Walking_Speed image_xscale=-1 sprite_index=Sprite_Walk Running = false alarm[0] = 2 }; else if keyboard_check_released(argument0) { alarm[0] = 2 }; if keyboard_check(argument1) && Running = 'None' { x+= Walking_Speed image_xscale= 1 sprite_index=Sprite_Walk Running = false alarm[0] = 2 }; else if keyboard_check_released(argument1) { alarm[0] = 2 }; if keyboard_check(argument2) { y-= Walking_SpeedZ sprite_index=Sprite_Walk }; else if keyboard_check_released(argument2) { alarm[0] = 2 }; if keyboard_check(argument3) { y+= Walking_SpeedZ sprite_index=Sprite_Walk }; else if keyboard_check_released(argument3) { alarm[0] = 2 }; if keyboard_check_pressed(argument0) && Running = false || keyboard_check_pressed(argument1) && Running = false { Running = true } if keyboard_lastkey=argument0 && Running = true { x=x-Infinity }; else { x=x }; if keyboard_lastkey=argument1 && Running = true { x=x+Infinity }; else { x=x }; if keyboard_check_pressed(vk_up) && Running = false { Running = true } if keyboard_check_pressed(argument0) && Running = false { Running = true } if keyboard_lastkey=argument0 && Running = true { x=x-Infinity }; else { x=x }; if keyboard_lastkey=argument1 && Running = true { x=x+Infinity }; else { x=x }; Jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Zmienna nie może zawierać jednocześnie sringa i integera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Ahh, dzięki. Btw. może ktoś by potrafił skrócić kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Ahh, dzięki. Btw. może ktoś by potrafił skrócić kod? Case? Rozsądne zarządzanie ifami? Jest wiele sposobów optymalizacji czytelności kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 GML if keyboard_check_pressed(argument0) && Running = false || keyboard_check_pressed(argument1) && Running = false To ci działa ? Bo na moje to powinno być tak: GML if (keyboard_check_pressed(argument0) and Running = false) or (keyboard_check_pressed(argument1) and Running = false) a jeszcze szybciej GML if !Running and (keyboard_check_pressed(argument0) or keyboard_check_pressed(argument1)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateki Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 o, dzięki Gnysek! Poskracam kod. and = && or = || Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się