Skocz do zawartości

Cannot compare arguments


Mateki

Rekomendowane odpowiedzi

Błąd:

In script scr_Movement
Error in code at line 24:

if keyboard_check_pressed(argument0) & Running = false || keyboard_check_pressed(argument1) & Running = false

at position 48: Cannot compare arguments.

 

Skrypt:

GML
if keyboard_check(argument0) && Running = 'None'

{ x-= Walking_Speed image_xscale=-1 sprite_index=Sprite_Walk Running = false alarm[0] = 2 };

else if keyboard_check_released(argument0)

{ alarm[0] = 2 };

 

if keyboard_check(argument1) && Running = 'None'

{ x+= Walking_Speed image_xscale= 1 sprite_index=Sprite_Walk Running = false alarm[0] = 2 };

else if keyboard_check_released(argument1)

{ alarm[0] = 2 };

 

 

if keyboard_check(argument2)

{ y-= Walking_SpeedZ sprite_index=Sprite_Walk };

else if keyboard_check_released(argument2)

{ alarm[0] = 2 };

 

 

if keyboard_check(argument3)

{ y+= Walking_SpeedZ sprite_index=Sprite_Walk };

else if keyboard_check_released(argument3)

{ alarm[0] = 2 };

 

 

if keyboard_check_pressed(argument0) && Running = false || keyboard_check_pressed(argument1) && Running = false

{ Running = true }

 

 

if keyboard_lastkey=argument0 && Running = true

{ x=x-Infinity };

else

{ x=x };

 

if keyboard_lastkey=argument1 && Running = true

{ x=x+Infinity };

else

{ x=x };

 

if keyboard_check_pressed(vk_up) && Running = false

{ Running = true }

 

if keyboard_check_pressed(argument0) && Running = false

{ Running = true }

 

 

if keyboard_lastkey=argument0 && Running = true

{ x=x-Infinity };

else

{ x=x };

 

if keyboard_lastkey=argument1 && Running = true

{ x=x+Infinity };

else

{ x=x };

 

Jak to naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

GML
if keyboard_check_pressed(argument0) && Running = false || keyboard_check_pressed(argument1) && Running = false

To ci działa ? Bo na moje to powinno być tak:

GML
if (keyboard_check_pressed(argument0) and Running = false) or (keyboard_check_pressed(argument1) and Running = false)

a jeszcze szybciej

GML
if !Running and (keyboard_check_pressed(argument0) or keyboard_check_pressed(argument1))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...