Exigo Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Jest pewien problem. Mam teksturę i maskę. Na teksturę jest nakładana maska która nadaje przeźroczystość. Kłopot w tym, że maska oraz tekstura mają spore rozmiary. Oczywiście wszystko działa jak powinno przy jednym spricie,... no ale przy dwóch, fps'y spadają do ok. 20/25... więc czy można by to jakoś 'zoptymalizować' ?... Zmniejszałem rozmiar spritów, ale jakość była fatalna. Może udało by się rozwiązać problem w inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 to podziel je ; D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Podzielić... ? - Niby jak mam to zrobić. :huh: Można by bardziej 'rozwinąć' wypowiedź? Edit: Idę spać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 no na części w paincie ;o, ale im większy rozmiar plików tym bardziej gm będzie Ci mulić;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 A jeśli nie mogę podzielić? :P ...Istnieje inne rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 spróbować blend_mode ale to trochę trudniejsze i chyba niewiele to da albo nawet będzie jeszcze gorzej się ciąć, nie testowałem z dużymi obrazkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Więc co radzicie? :unsure: (omijając blendowanie i brutalne cięcie na kawałki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 A stosujesz sprite_set_alpha_from_sprite() tylko raz na starcie gry czy moze dałeś w Drawa :P ? Jeśli zrobiłeś raz to jedyną opcją pozostaje pocięcie na kawałki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Kurde... jaki ja głupiii! XD ... przecież draw jest wykonywany cały czas. Dzięki za rozjaśnienie mojego 'tępego' umysłu. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się