Compi Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Przeszukałem forum gmclan, ale nie znalazłem ;/ Jak zrobić system expa (że jak zabije potwora to dodaje się x expa) i ze zapisuje sie do pewnego pliku i gdy np. zmieniana jest mapa to plik jest znów odczytywany żeby exp nie znikł FAST PLX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 1. Wystarczy utworzyć zmienną powiedzmy exp i dodawać ją po zabiciu potwora :o 2. Po co zapisywać zmienną do pliku po zmianie mapy... zrób ją globalną a przy wyłączaniu gry czy save zapisuj. Poczytaj o plikach ini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Jezus chrystus no matko jedyna to juz nie wiem no po prostu nie wiem zeby tego nie znalezc to trzeba naprawde byc tiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 EXP = Zmienna globalna Wczytywanie / Zapisywanie = Manipulacja plikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Ale po co zapisywac i odczytywac z pliku, skoro gracz w kazdej chwili bedzie mógł sobie zmienic jego ilosc? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Ale po co zapisywac i odczytywac z pliku, skoro gracz w kazdej chwili bedzie mógł sobie zmienic jego ilosc? :/ Jeśli jest haxorem... No ale to jak chcesz to inaczej zrobić. Musisz gdzieś zapisac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Można też zakodować ilosc expa, wtedy 'zwykly' gracz sobie nie zmieni. Ale napisanie własnego kodowania to ogromne wyzwanie. Lepiej nie korzystac z darmowych których kod jest udostepniony, bo w kilkanascie chwil mozna samemu to rozszyfrować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 No ale przecież można użyć save'a GM'owego. On jako-tako koduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Prosiłbym o kod dodawania expa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 global.exp += X? ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 @up może dokładniej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 @up może dokładniej?? Myślę, że dokładniej się nie da :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 co "dokładniej"? lol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 gdzie mam wpisać ten kod itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 gdzie mam wpisać ten kod itp. Wpisz go w step i zobacz co fajnego się zacznie dziać B) A tak serio: odpowiedź znajdziesz w soim pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 ehh w create herosa: global.exp=0 w destroy potworka global.exp+=1 i z tym sobie pokombinuj, ja Ci tylko pokazałem jak to wykorzystać... Wpisz go w step i zobacz co fajnego się zacznie dziać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi