Nikas Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Siema! Ostatnio wyskrobałem przykład strzelanki.Pokazuje on jak w prosty sposób zrobić fajną strzelankę. przyklad ukazuje: -jak zrobić rozrzut kul -zmianę broni -regulacje strzałów(można zmienić w kodzie by strzelał co 2 skeundy,1,ile sie chce) -prostych wrogów -ich zycie -ładny efekt lecącego granatu -zmianę sprite'a przy zmianie broni -życie wroga -losowe wybór klatki sprita przy tworzeniu obiektu -życie gracza http://www.gmclan.org/up1486_11_Przyk_ad_strzelanki.html Pozdro,Nikas. E: nie wiem czy jest sens dawać screena,jak coś to dam E2: broń zmieniasz 1,2 LPM-strzał PPM-ganat w,s,a,d-chodzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 no co ja mogę powiedzieć :D fajnie się strzelało ale bez fajerwerków więc 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 nawet niezły przykład (choć tak jak kiedyś pisałem w shoucie, takowych i tak już jest duużo). ładny efekt lecącego granatu Dla mnie dziwny ten efekt... u mnie tak jakoś malał i powiększał się non stop ;/ ale ogólnie to nieźle ;) btw byście zdjeli chłopakowi jakiegoś warna, widać, że się stara i chce dobrze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 u mnie tak jakoś malał i powiększał bo on leci i jak jest wysoko to się powiększa,a jak niżej to pomniejsza :) E: bo się jeszcze raz odbija ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 lepiej by to wyglądało jakby z początku był duży, potem się pomniejszył i koniec. @ap : ale jak rzucasz granat - to nie tuż przy ziemi i to dziwnie wygląda, że wysokość odbicia jest taka sama jak przy wyrzucie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 bo on leci i jak jest wysoko to się powiększa,a jak niżej to pomniejsza smile.gif E: bo się jeszcze raz odbija Tylko wygląda to tak jakby spadał, a potem znowu się wznosił i tak w kółko ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Fajne fajne tylko jakbyś dodał jeszcze pistolet bez odrzutu, ale i tak 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Bardzo dobry przykład, można by na jego podstawie zrobić na prawdę ciekawy shooter. Oby tak dalej :) . edit: oczywiście piąteczka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 nooby będą miały co przerabiać :P co do przykłady: ładny, czysty, estetyczny, piąteczka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 W sumie nic specjalnego to nie jest ;p No i nie wiem czemu rozbijasz kod na kilka klocków Execute a piece... tak czy siak prezentuje sią dobrze. -4/5 bo syf masz i eventów za dużo nawpierniczałeś ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 No na tym przykładzie można robić już takie mało fajne gry :P ogólnie mój engine jest lepszy ale widzę że się starałeś. Fajny jest wybuch granatu ale nie podoba mi się to że postać haczy się na ścianach. dostajesz ode mnie 3. @up*3 Morgo ty żyjesz xD. EDIT: ale bajzel w eventach mi wystarczają tylko 3 stepy a tu jest masa eventów :(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 3+, ale masz te 4, bo przykład nie jest aż tak rozbudowany... I właśnie - Bez fajerwerków! =[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 EDIT: ale bajzel w eventach mi wystarczają tylko 3 stepy a tu jest masa eventów . Tia ;p Ja uzywam tylko create,step,draw i alarmów ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 ale czasem trzeba używać tych innych stepów. np. planowanie drogi botów można zrobić w begin stepie a ich ruch w stepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 @up*3 Morgo ty żyjesz xD.Jak widać żyje i mam się dobrze :] . Po prostu musiałem trochę odpocząć od tego wszystkiego, co za dużo to niezdrowo :P . A w przykładzie zdarzył mi się dziwny bug, nie mogłem zabić ostatniego wroga, był nieśmiertelny. Nie chciało mi się grzebać w kodzie żeby dojść do przyczyny tego błędu, ale to był chyba odosobniony przypadek bo potem wszystko było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Jest nowa wersja z poprawionym bugiem "nieśmiertelności" wroga.Bug został poprawiony przez Morga,dzięki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Ładnie, ciekawy... piąteczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 jak robiłes animacje wybuchu> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TakeThis2 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 jak robiłes animacje wybuchu> Moze zobacz w środek kodu? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 chodzi mi o sprita, czy ręcznie czy jakimś programem do robienia wybuchów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrixx Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Bardzo dobry i przyjemny przykład. Jednak bez fajerwerków, ale daję 5. Pozdro i dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Szkoda że skończyłem robić starą grę "Destruction" xD Przykład b. dobry, na pewno się przyda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Moze Być 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 4 prosto i jasno. przyklad dobry :) :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eviltwin1 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Bardzo przyjemny przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Bardzo dobry przykład, kod łatwy w zrozumieniu i opisany. Nic dodać nic ująć :). Moja ocena: 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się