trolu122 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 w roomie jest kilku przeciwników i każdy ma w creacie GML instance_create(x,y,REKA) i jak zrobić że jeśli zabij konkretnego ludka to on znika wraz ze swoją reką? kojaże cos ze trzeba nadac rece id czy jak to sie nazywa ale jak wpisuje w szukajke to nic nie znajduje ;/ jak to sie nazywa albo jakby ktos chciał oszczedzic mi szukania jak to zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 w create daj: GML mojareka=instance_create(x,y,REKA) a w destroy GML instance_destroy(mojareka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 EDIT: wyprzedził mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 hmm.. mam jeszcze jeden problem. bo pozucja reki jest odnosnie wroga GML if(player.x < monster.x) {sprite_index = enemy_lewo0; depth =1; x=monster.x+8; y=monster.y+33; } i wszystkie rece układfają sie na 1 wrogu ;/ co z tym zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 GML //create near=instance_nearest(x,y,wrog) //i to x= i y= zamień na: x=near.x+8; y=near.y+33; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 no wszystko ładnie :D śliczne dzieki lenin: tyle mi pomagasz ze bede musiał dać cie do creditsów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 lenin: tyle mi pomagasz ze bede musiał dać cie do creditsów Daj sobie spokój, za takie proste rzeczy? ;F jeszcze jakbym z Tobą zrobił pół gry to może. btw może to dziwne, ale jakoś dobrze mi się Tobie pomaga ;) taki mały OT przepraszam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Prędzej bym zrobił to tak: Create Monstera: GML oHand = instance_create( x, y, objReka ); Step Monstera: GML oHand.x = x + 8; oHand.y = y + 33; Destroy Monstera: GML instance_destroy( oHand ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się