Skocz do zawartości

System nocy


Syliush

Rekomendowane odpowiedzi

http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=247336&st=0

Porównajcie dokładnie, mi się nie chce.

 

Zresztą, nigdzie Syliusz nie napisał, że zabronił dekompilacji. Kto pierwszy chwyta w swą dłoń dekompilator i porówna kod ;p ? To będzie akurat użycie dekompilatora w słusznej sprawie, więc do dzieła.

 

EDIT: Dobra, postanowiłem być tym złym, użyłem dekompilatora i porównałem. Syliusz użył tego skryptu który wyżej zamieściłem. Wszystko ładnie i pięknie, bo nikt mu tego nie zabrania, gdyby nie przypisywał sobie autorstwa tego (bo tak można odczuć z jego posta, gdyby się pytał o opinie dotyczące L3S to co innego). Tak więc, dla mnie temat zakończony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi się dokładnie sprawdzać kodów ale wygląda na to samo.

np: "projekt syliusha"

GML
//L3S_system_init(ambient colour,mod level,Spec Hightlights,Light bloom)

//argument0: Ambient light colour

//argument1: Modulation level

//argument2: Enable Specular highlights

//argument3: Enable light bloom

global.LS_ambient=argument0

global.LS_mod=argument1

global.LS_spec=argument2

global.LS_glow=argument3

global.LS_bloom=argument4

global.LS_light=surface_create(view_wview,view_hview)

global.LS_shadow=surface_create(view_wview,view_hview)

global.LS_lightmap=surface_create(view_wview,view_hview)

 

//Shadow caster data structures

global.LS_ds=ds_priority_create()

global.LS_dsx=ds_list_create()

global.LS_dsy=ds_list_create()

global.LS_dsz=ds_list_create()

 

// feel free to delete //

global.light_renders=0 //

// feel free to delete //

i ten pheonix:

GML
//L3S_system_init(ambient colour,mod level,Spec Hightlights,Light bloom)

//argument0: Ambient light colour

//argument1: Modulation level

//argument2: Enable Specular highlights

//argument3: Enable light bloom

global.LS_ambient=argument0

global.LS_mod=argument1

global.LS_spec=argument2

global.LS_glow=argument3

global.LS_bloom=argument4

global.LS_light=surface_create(view_wview,view_hview)

global.LS_shadow=surface_create(view_wview,view_hview)

global.LS_lightmap=surface_create(view_wview,view_hview)

 

//Shadow caster data structures

global.LS_ds=ds_priority_create()

global.LS_dsx=ds_list_create()

global.LS_dsy=ds_list_create()

global.LS_dsz=ds_list_create()

 

// feel free to delete //

global.light_renders=0 //

// feel free to delete //

tak więc?

(mówiłem od razu, żeby się przyznał ;|)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syliush zedytowal posty? Bo ja jakos nie widze zeby gdzies pisal ze to jego system, jest napisane tylko jaki system zostanie wykorzystany w jego grze.

:

Pisałem że moje^^

To dotyczy game info

W sensie że nie mój cały ten przykład

Czyli stwierdził, że stworzył coś tam od siebie, tyle, że ja w kodzie nic takiego nie widzę.

Nie napisał, że będzie korzystał z danego silnika, i gdy każdy zaczął pisać, że to nie jego, to albo kręcił, albo wogóle nic nie pisał, więc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to przesadzacie niektorzy - to ze uzyl xenona do listkow to mu nie zabronilem, bo przeciez daje go do uzytku publicznego, a system nocy zdecydowanie inny niz w EnvSys (co zostalo udowodnione) wiec nie ma powodu do zarzucania ze to co pokazal calkowicie nie jest jego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ah, teraz widze ze cos tam jeszcze jest, no ale w 1 poscie napisal tylko ze system bedzie wykorzystywany w grze, a nie ze to jest jego system ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...