Skocz do zawartości

Ognisko


Pablo-GM

Rekomendowane odpowiedzi

A ja bym użył particles:

GML
fire = part_system_create();

firep = part_type_create();

 

part_type_shape(firep,pt_shape_smoke);

part_type_size(firep,0.20,1,0,0);

part_type_color3(firep,130814,394230,66046);

part_type_alpha3(firep,1,0.50,0);

part_type_speed(firep,0,0,0,0);

part_type_life(firep,10,10);

part_type_direction(firep,90,90,0,0);

part_type_orientation(firep,direction,direction,0,0,1);

part_type_gravity(firep,0,90);

part_type_scale(firep,1,1);

part_type_blend(firep,1);

 

firee = part_emitter_create(fire);

part_emitter_region(fire,firee,x,x,y,y,ps_shape_rectangle,ps_distr_linear);

part_emitter_burst(fire,firee,firep,5);

 

To mój pomysł, a znam się trochę na particles, jeśli ci się niepodoba to napisz zrobie ci inny :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym użył particle, ale trochę inaczej:

 

jhoe7.png

 

Create:

GML
Sname = part_system_create()

particle1 = part_type_create()

part_type_shape(particle1,pt_shape_sphere)

part_type_size(particle1,0.10,0.10,0,0.15)

part_type_scale(particle1,1,1)

part_type_color3(particle1,65535,255,128)

part_type_alpha3(particle1,1,0.40,0.20)

part_type_speed(particle1,0.40,0.90,0,0)

part_type_direction(particle1,0,359,0,0)

part_type_gravity(particle1,0,270)

part_type_orientation(particle1,0,0,0,0,1)

part_type_blend(particle1,1)

part_type_life(particle1,10,50)

emitter1 = part_emitter_create(Sname)

 

Step:

GML
part_emitter_region(Sname,emitter1,x,x,y,y,0,0)

part_emitter_stream(Sname,emitter1,particle1,10)

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...