Pablo-GM Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Witam, Potrzebuję grafiki ogniska najlepiej niech to bedzie animacja teraz parametry : - 60 x 60 widok of course top-down Pozdrawiam, z gory dziekuje Pablo-GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Ehmm... ja bym se zrobił 2 kółeczka i potem rysował z 20 w różnych pozycjach od pozycji x i y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 A ja bym użył particles: GML fire = part_system_create(); firep = part_type_create(); part_type_shape(firep,pt_shape_smoke); part_type_size(firep,0.20,1,0,0); part_type_color3(firep,130814,394230,66046); part_type_alpha3(firep,1,0.50,0); part_type_speed(firep,0,0,0,0); part_type_life(firep,10,10); part_type_direction(firep,90,90,0,0); part_type_orientation(firep,direction,direction,0,0,1); part_type_gravity(firep,0,90); part_type_scale(firep,1,1); part_type_blend(firep,1); firee = part_emitter_create(fire); part_emitter_region(fire,firee,x,x,y,y,ps_shape_rectangle,ps_distr_linear); part_emitter_burst(fire,firee,firep,5); To mój pomysł, a znam się trochę na particles, jeśli ci się niepodoba to napisz zrobie ci inny :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 @crackkk: to powodzenia Ci życzę z taką "animacją" zrób sobie najpierw takową, sprawdź jak ona wygląda, i dopiero pisz, bo jak dla mnie to by syfnie wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Ja też bym użył particle, ale trochę inaczej: Create: GML Sname = part_system_create() particle1 = part_type_create() part_type_shape(particle1,pt_shape_sphere) part_type_size(particle1,0.10,0.10,0,0.15) part_type_scale(particle1,1,1) part_type_color3(particle1,65535,255,128) part_type_alpha3(particle1,1,0.40,0.20) part_type_speed(particle1,0.40,0.90,0,0) part_type_direction(particle1,0,359,0,0) part_type_gravity(particle1,0,270) part_type_orientation(particle1,0,0,0,0,1) part_type_blend(particle1,1) part_type_life(particle1,10,50) emitter1 = part_emitter_create(Sname) Step: GML part_emitter_region(Sname,emitter1,x,x,y,y,0,0) part_emitter_stream(Sname,emitter1,particle1,10) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Lenin: umrzyj;x PARTICLE ROX 0 SPRITóW :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 sam umrzyj... najpierw piszesz o jakiś dwóch kółeczkach, a gdy ktoś rzuci particlesami to od razu teksty typu " PARTICLE ROX 0 SPRITóW" Żal..... sorki za mały OT ale musiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 PARTICLE ROX 0 SPRITóW Lol? Particlom przecież można ustawić sprita... GML part_type_sprite( ... ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 ja ci zrobie poczekaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się