Skocz do zawartości

Zołnierzy atakują zamku.


Rekomendowane odpowiedzi

ku*wa będziesz to samo pytanie w paru tematach zadawał ;/

Poza tym poszukaj sobie, takie pytania były już wiele razy na forum...

jak zrobić zeby wrogów atakowali zamków

tiaa czyli że niby co? :huh:

i jeszcze skrypty zycia...

GML
// w create

zycie=100

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi ci że wrogowie atakują zamek a zamkowi życie uchodzi?

 

Tak tak. właśnie tego potzrebuje....

 

wiesz dlaczego źle piszę? bo jestem niesłyszący, ale lubię robić game Maker.. i codziennie gram na komputerze... LolikZabijaka np ty jesteś niesłyszący to byś nie potrafił pisać po polsku. wiesz że nie mówcie do mnie że ja nie umiem pisać po polsku. pomóżcie mi jak zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak. właśnie tego potzrebuje....

 

wiesz dlaczego źle piszę? bo jestem niesłyszący, ale lubię robić game Maker.. i codziennie gram na komputerze... LolikZabijaka np ty jesteś niesłyszący to byś nie potrafił pisać po polsku. wiesz że mówcie do mnie że ja nie umiem pisać po polsku. pomóżcie mi jak zrobić...

 

aha ok... to wszystko wyjasnia.

 

co do pomocy, powinienes dokladnie przejrzec linki ktore Ci dal Feynorn, tam masz wszystko calkiem ludzko wyjasnione, dopiero wtedy zglaszaj sie z pytaniami.

Pozatym niezbyt precyzyjnie opisujesz swoj problem, musisz np. opisac perpektywe gry, co chcesz dokladnie osiagnac i wszystko co moze sie przydac ludziom ktorzy Ci pomagaja, jesli mialbys problem z opisaniem tego co chcesz osiagnac niech Ci pomorze jakas slyszaca osoba ktora poprawnie nam to opisze.

 

 

^ linki ^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak. właśnie tego potzrebuje....

 

wiesz dlaczego źle piszę? bo jestem niesłyszący, ale lubię robić game Maker.. i codziennie gram na komputerze... LolikZabijaka np ty jesteś niesłyszący to byś nie potrafił pisać po polsku. wiesz że mówcie do mnie że ja nie umiem pisać po polsku. pomóżcie mi jak zrobić...

acha przepraszam nie wiedziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale żescie chłopaka zjechali. huhu. no ale z drugiej strony trzeba było uprzedzić co i jak, żeby nie było nieprzyjemności, jak to ma miejsce tu i teraz. A jeszcze z trzeciej strony to chyba jak się patrzy jak inni piszą nooo to widać jak co jest napisane. dobra koniec tematu. A więc kemot00 mam nadzieję, że wiesz już mniej więcej, jak to zrobić. To wcale nie jest trudne. Jesli masz jakieśtam pojęcie, to chłopaki Ci już napisali co i jak. Wystarczy teraz zajrzeć do FAQ i metodą prób i błędów dojdziesz, gdzie trzeba. pozdro ;] A i Panowie spokojnie ;]

( i Panie)

( być może)

;] własnie sa tu jakieś Panie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale żescie chłopaka zjechali. huhu. no ale z drugiej strony trzeba było uprzedzić co i jak, żeby nie było nieprzyjemności, jak to ma miejsce tu i teraz. A jeszcze z trzeciej strony to chyba jak się patrzy jak inni piszą nooo to widać jak co jest napisane. dobra koniec tematu. A więc kemot00 mam nadzieję, że wiesz już mniej więcej, jak to zrobić. To wcale nie jest trudne. Jesli masz jakieśtam pojęcie, to chłopaki Ci już napisali co i jak. Wystarczy teraz zajrzeć do FAQ i metodą prób i błędów dojdziesz, gdzie trzeba. pozdro ;] A i Panowie spokojnie ;]

( i Panie)

( być może)

;] własnie sa tu jakieś Panie?

może 3-4 =D

 

kemot00:

Biedaczek :( Szkoda mi Cie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SORY ZA DOUBLE POST, ZAPOMNIAŁEM ŻE MÓJ POST BYŁ OSTATNI. TO BYŁO NIECHCĄCY (NIECHCE WARNA :P)

 

 

 

Jak chcesz to możesz napisać coś takiego:

 

Jeśli to będzie widziane z boku:

 

Create rycerzy:

GML
hp=100

direction=0

speed=5

 

Gdy rycerz 'dotknie' strzały (czy czegoś tam):

GML
hp-=20

with (other) instance_destroy()

 

Step rycerza:

GML
if hp<=0

{

instance_destroy()

}

 

Zamek:

 

Create zamku:

GML
hp=1000 alarm[0]=50

 

Alarm[0]

GML
var i, cel;

if instance_exists(obj_rycerz)

{

cel=instance_nearest(x,y,obj_rycerz)

i=instance_create(x,y,obj_strzala)

i.speed=15

i.direction=point_direction(x,y,cel.x,cel.y)

alarm[0]=50

}

 

Gdy zamek 'dotknie' rycerz:

GML
hp-=1

 

 

 

Jeśli to będzie widziane z góry:

 

Create rycerzy:

GML
hp=100

direction=point_direction(x,y,obj_zamek.x,obj_zamek.y)

speed=5

 

Gdy rycerz 'dotknie' strzały (czy czegoś tam):

GML
hp-=20

with (other) instance_destroy()

 

Step rycerza:

GML
if hp<=0

{

instance_destroy()

}

direction=point_direction(x,y,obj_zamek.x,obj_zamek.y)

speed=5

 

 

Zamek:

 

Create zamku:

GML
hp=1000 alarm[0]=50

 

Alarm[0]

GML
var i, cel;

if instance_exists(obj_rycerz)

{

cel=instance_nearest(x,y,obj_rycerz)

i=instance_create(x,y,obj_strzala)

i.speed=15

i.direction=point_direction(x,y,cel.x,cel.y)

alarm[0]=50

}

 

Gdy zamek 'dotknie' rycerz:

GML
hp-=1

 

 

Noi powinno działać (napisz czy działa) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...