Phoenix Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Witam GMClan! Mam pytanie odnośnie roomów, a więc jest mecz w roomie1 a w roomie 2 jest tabela i czy da sie tak zrobic ze jesli druzyna a wygra 2:0 to w roomie 2 tabela będzie z aktualnymi wynikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Witam GMClan! Mam pytanie odnośnie roomów, a więc jest mecz w roomie1 a w roomie 2 jest tabela i czy da sie tak zrobic ze jesli druzyna a wygra 2:0 to w roomie 2 tabela będzie z aktualnymi wynikami Zmienna globalna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 nie jestem pewien czy to zadziwala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 raczej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 czyli to będzie tak w obiekcie wynik global.wynik = 0; w obiekcje wynik2 global.wynik2= 0; i po meczu jest wynik powiedzmy 2:1 i jak to dac na następnego rooma draw_text?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 PS: czy to ma cos wspólnego z hexami w tibii ( tak sie pyta mój kolega) ;] no comment, walnij go patelnia nastepnym razem... tworzysz zmienne globalne skryptem/ lub w obiekcie odpalanym na pierwszej planszy, na samym poczatku gry. GML global.wynik_my=0; global.wynik_oni=0; i teraz w dowolnym roomie mozesz wyswietlic te zmienne draw_textem, np: GML draw_text(x,y,string( global.wynik_my )+":"+string( global.wynik_oni )); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się