Marmot Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 A odpaliłeś chociaż najpierw tego Denieda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Nie wiedzialem ze trzeba, klapa ;p juz sprawdze EDIT: No dziala dzieki ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 A jak niby chciałeś wyciągnąć coś z pamięci procesu nie mając włączonego procesu ._. ? EDIT: Tak sobie obczaiłem ten program i nie mogę pojąć, po co każdy proces korzystający z WinAPI wrzuca do pamięci ok. 13 plików video z animacjami występującymi w Windows, nawet, gdy nie pojawiają się one w programie. A za program oczywiście 5/5, przyda mi się coś takiego. Wcześniej zapomniałem tej oceny dać w końcu ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Hm , są programy , którymi włączasz sam proces , wtedy kontrolujesz go od samego początku. Co do haseł z baz danych - md5. I po kłopocie :> A zabezpieczenie - może nagłówek zmienić jak w artykule hm , woocka ? Bo własny format ,dajcie spokój! edit: nie wiem czy to woock napisał , więc nie krzyczeć edit2: ok rannma to napisał , a do zabezpieczenia to gm z tym nie da rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 EDIT: Tak sobie obczaiłem ten program i nie mogę pojąć, po co każdy proces korzystający z WinAPI wrzuca do pamięci ok. 13 plików video z animacjami występującymi w Windows, nawet, gdy nie pojawiają się one w programie. A za program oczywiście 5/5, przyda mi się coś takiego. Wcześniej zapomniałem tej oceny dać w końcu ;p To dlatego, że MemExtractor skanuje cały proces, wraz z załadowanymi modułami. A większość programów korzysta z biblioteki shell32.dll w której znajdują się animacje w AVI, więc cały czas te filmiki są z niej wyciągane ;p Muszę dodać opcję wyboru, czy ma skanować moduły czy nie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 A jak chcialem wyextraktowac, mojego denieda czy wczesniejsze gry tylko z pliku exe to wyciagalo mi muzyke z zasobow zewnetrznych i logo gamemakera i czarny obrazek (po 2 razy) i te pliki w .avi co Marmot pisal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Z aplikacji gier z Game Makera zawsze będą wyciągane zasoby trzymane w exeku (czyli te logo game makera i tło od okna messageboxa). Muzyka z zasobów zewnętrznych jest wyciągana dlatego, że została załadowana do pamięci. A sprity/backgroundy nie mogą zostać wyciągnięte bo po załadowaniu pliku obrazka od razu jest on przetwarzany na czystą mapę bitową i plik obrazka zostaje zwolniony z pamięci. A o AVI już mówiłem dlaczego są wyciągane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Heh, fajny i przydatny sofcik ;) Zalety [+] Przydatny [+] Profesjonalny [+] Skuteczny, jak Resource Hacker czy dekompilatory nie działają ;) Wady [-] Czasami obrazki kopiują się błędnie [-] Często kopiują się nawet obrazki i video z Winshita (tzn. animacje) Ocena: (5+5+5+1+1)/5=17/5=3,4/5=3/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 [-] Czasami obrazki kopiują się błędnie [-] Często kopiują się nawet obrazki i video z Winshita (tzn. animacje) No niestety, w 100% nie da się zrobić odporności na fake'i / uszkodzone dane w pamięci ;p No nie wiem, czy to że MemExtractor skanuje wszystkie DLL-e używane przez proces to minus ;p Muszę w końcu dodać tą opcję żeby można było wybrać czy skanować ma też DLL-e używane przez proces ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Ziutek! Cudne już odpalam almore xD @edit Wgzorgam ni da rady Ziutek#2! Odpalam diablo! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Mhm.. dodaj żeby można było zaznaczyć czy chce się aby wyciągało zasoby z tej shell32.dll ^^" A najlepiej by było jakby jeszcze skanowało z jakich bibliotek korzysta proces i można było sobie wybrać z których ma wyciągać a z których nie ma ^^" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 MP3, MP3, MP3!!!1! :P czemu nie chce em pe tszy znalesc, bo taka fajna muzyczka w grze uciekaj by cekol :) i nie chce znalesc <_< i tak programik ktory 2 tygodnie szukalem dzieki :thumbsup: 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Excolo Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Mega rzecz, przyda się do ripowania grafik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Następna aktualizacja. Zmiany: Dodałem listę wyświetlającą moduły załadowane przez wybrany proces - można odhaczyć biblioteki których nie chce się skanować Dodałem możliwość wydobywania stringów / tekstu z pamięci wybranego procesu Ikonki w liście procesów i modułów ^^ i wprowadziłem drobne poprawki... Klikając PPM na listę modułów można wybrać z menu opcje zaznaczenia/odznaczenia wszystkich modułów. Klikając PPM na listę typów plików można ustawić minimalną długość extractowanych stringów - tzn, że takie ciągi znaków muszą posiadać co najmniej X znaków aby zostały dodane do listy stringów. Updated screen: Download (v1.2): http://www.gmclan.org/up541_4_MemExtractor12.html (242KB) :sleep1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 No i mamy prawie dekompilator :) Jakieś części kodu da się wyciągnąć (nie wiem czy wszystkie) ale tak czy siak nic się z tego nie poskłada... 5/5 Działa jak bozia kazała ! To teraz do FileGuard'a dodaj "ProcesGuarda" i będzie git :P :sleep1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 ... Tym da się zdekompilować każdą grę, choćby nie wiem jak zabezpieczoną '-.- Bo jednak, GML jest językiem interpretowanym - wiec ten kod gdzieś w pamięci musi być... Na szczęście do końca się tego nie zdekompiluje :P Ale jakby to rozgryźć (a podejrzewam, że to wcale nie było by takie ciężkie...), to można by stworzyć dekompilator, przed którym nie dało by się zabezpieczyć ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Tym da się zdekompilować każdą grę, choćby nie wiem jak zabezpieczoną '-.- Bo jednak, GML jest językiem interpretowanym - wiec ten kod gdzieś w pamięci musi być... Kod - owszem, ale wcale nie powinien w postaci plain text znajdować się w pamięci, a jedynie bytecode'u. Znajduje się on tam tylko i wyłącznie ze względu na to, by komunikaty z błędami mogły wyświetlać linię kodu, która spowodowała błąd. Moim zdaniem MO nie powinien dawać takich rzeczy do pamięci w gotowych exekach z grą - takie coś raczej mogłoby być tylko podczas testowania gry z GM-a, w gotowej wersji gry lepiej wyświetlić tylko typ błędu, nazwę obiektu, event i nr linii kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się