Skocz do zawartości

Zablokowane C++ allegro


Tidimel

Rekomendowane odpowiedzi

Koleś z gamedev, podał mi kawałek swego kodu z uzyciem getpixel(BITMAP,x,y) bardzo fajne. Dla szukających odpowiedzi podaje kod:

if ((getpixel(bufor,ludek_x,ludek_y)==makecol(120,120,120)) && (getpixel(bufor,ludek_x+64,ludek_y)==makecol(120,120,120)) && (getpixel(bufor,ludek_x+32,ludek_y)==makecol(120,120,120)))
{
blok_up=1;
}
else
{
    blok_up=0;
}

 

Są 3 czujniki nad graczem (top-down) i jeśli 3 wykrywają kolor RBG: 120, 120, 120 (szary) to gracz ma zablokowane przejscie do góry.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...