trolu122 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 jak zrobić if (other.solid) wykluczając jakis obiekt, lub obiekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 GML if (other.solid) { if other.object_index != nazwa_obiektu { //akcja } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 if (other.solid) { if other.object_index != nazwa_obiektu wykluczonego? { normalna akcja z wykluczeniem tamtego obiektu } } tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 if (other.solid) { if other.object_index != nazwa_obiektu wykluczonego? { normalna akcja z wykluczeniem tamtego obiektu } } tak? tak ciężko Ci spróbować i to sprawdzić najpierw? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 bo sprawa jest tego typu robie platformówke ale musze zrobic oddzielnie platforme dla bohatera i wrogów bo działają na zasadzie solid=true,folse i gdy bohatwer jest na platformie solid jest true wiec przeciwnik juz na nią nie wskoczy. i zrobiłem platforme dla bohatera i na tym umiesciłem obiekt platformy dla przeciwnika. wykluczyłem im te drugie platformy aby nie trakotowali ich jako solid i bohater działa a przeciwnik sie odbija :/ mogą byc 2 obiekty na sobie? nie przeszkadza to jakos? edit: sprawdziłem i wyszło na to ze klocki nachodzą na siebie i dlatego nie dziła jak trzeba :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 kod dziala na 101% :rolleyes: cos zle zrobiles. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Po pierwsze, postaraj się aby nie tworzyć dużej ilości niepotrzebnych obiektów ( 2x Sciany? Fee... ;) ) Przecież jest jeszcze takie coś jak: GML place_meeting( X, Y, Obiekt_do_kolizji ) // Podobne użycie do place_free + 1 argument do wyliczania kolizji dla danego typu instancji Więc nie powinno być problemów z tworzeniem kolizji dla monsterów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 własnie kozystam z place_meeting tylko tak jak pisałem wyzej nie moze byc jedna platforma dla 2 ludków. i czy place_meeting moze nie wyktrywać obiektu bo na nmim jest jakis inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Powiedz, no powiedz dlaczego nie sprawdzisz sam? Przecież to chwila jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 21 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 już ci mówie, mówie ci że sprawdziłem i na to by wychodziło, ale nie jestem najlepszy w GM i nie wiem czy moze to miec jakis wpływ czy moze należy szukać błedu gdzie indziej, rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się