apollo11 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Mam pytanie. Który silnik do GM jest najlepszy? Chciałbym jakiś łatwy w obsłudze, który dawałby ładny efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Z tego co słyszałem to Ultimate3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 zacznijmy od tego czy umiesz GML? a silnik 3D to chyba też Psichix-a "Xenon Core" tam masz wszystko opisane... jeśli jesteś początkujący(jak chyba ja) to sie nie bierz od razu za 3D... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apollo11 Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Trochę już siedzę w GM i jakieś pojęcie o tym mam (tak mi się wydaje). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Chciałbym jakiś łatwy w obsłudze, który dawałby ładny efekt. No to tylko tak jak napisał Damian, sprawdź sobie XenoNa (znajdziesz na forum) jest prosty, ale do jego ogarnięcia trzeba mimo wszystko sporo wiedzieć o GM-ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Wybierz XenoNa, jak prawie wszyscy. Przede wszystkim - jest profesjonalny, ale trudny w obsłudze :( Także możesz robić gry 3d w GML, czyli łatwiej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Jak jesteś początkujący... pobaw się 'silnikiem' GML'a. Dla początkujących dobry oraz Niezwykle prosty w obsłudze... chociaż i tak, pobawisz się trochę w 3D lecz po jakimś czasie przejdziesz na 2D bo uznasz że GM się do tego nie nadaje. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 chociaż i tak, pobawisz się trochę w 3D lecz po jakimś czasie przejdziesz na 2D bo uznasz że GM się do tego nie nadaje. @UP: Dla tego jestem na tym forum by udowodnic rzecz zupelnie przeciwna ;D A co do tematu: apollo11, jesli juz zechcesz uzywac XenoNa to nie boj sie pytac w razie jak czegos nie zrozumiesz, czy nie bedziesz wiedzial jak uzyc - ja nie gryze a i z checia pomoge :D PS. Coraz bardziej mysle ze przydaloby sie zrobic jakies forum/subforum dla XenoNa co by tam mozna bylo zlgaszac problemy itp. (zwlaszcza ze niedlugo wyjdzie najnowsza wersja i wtedy sie dopiero zacznie rzez xD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 IMHO użyj XenoNa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apollo11 Opublikowano 19 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Dzięki wszystkim za pomoc. Obejrzałem sobie silniki jakie mi poleciliście i też uznałem, że najlepszy jest XenoN Core. Jak czegoś nie będe wiedział to na pewno poproszę Cię o radę PsichiX :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 może i ja spróbóję w 3D sie pobawić... :P A co do XenoNa to jeśli sie weźmiesz porządnie to i zrozumiesz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Jeśli chcesz pisać gry wydajnościowe w GMie w tym przypadku polecam Ultimate3D, z tego co zauważyłem, XenoN jest na razie silnikiem bardziej fizyki i korzysta z GMowego rendera ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Wiesz, zawsze mozna polaczyc XenoNa z Ultimate3D - ciekawe co by wtedy bylo ;> PS. Konrad, a z renderingiem to wiesz, na razie w XenoNie nie udostepniam, ale bardzo chcialbym zrobic z Toba jakis engine, wiesz - Ty od czesci graficznej, aj od fizycznej i reszty ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Faktycznie, piszę silnik, ale nie do GMa tylko do swoich projektów w Cplusplusie :cat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 na c++ to i ja pisze, ale mozna by zrobic wspolnie nowy i do c++ i do gm (np. wrapper). Co o tym myslisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Jak na razie muszę zdobyć doświadczenie w GameDevie, później być może napiszę silnik dla GM'a ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 @PsixhiX: to połączenie może by fizycznie-graficznie wyrąbiste. xD @Konrad-GM: podasz ten silnik? :D w c++ się bawię w swój lib, ale on jest tak banalny, że każdy żółtodziób go napisze ;P @Topic: Użyj XenoNa i kropka. ew. dodaj kompozycje U3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się