slabix Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Otóż potrzebuje zrobić coś takiego: GML if moja funkcja(argument) == true A dokładniej: jeśli wykonana funkcja zwróci wartość true (return true) to cośtam się stanie. No tak, ale robiąc GML if script_execute(nazwa) == true nie działa :( ... Jest jakiś inny sposób na stworzenie funkcji / wykorzystanie return / wykorzystania script_execute ? Z góry dziękuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 A dokładniej: jeśli wykonana funkcja zwróci wartość true (return true) to cośtam się stanie. GML if script_execute(nazwa) == true { //twoje cośtam } Możliwe, że źle zrozumiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slabix Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 E? Czytaj cały post :) . Dalej napisałem że właśnie to robię i wyskakuje błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 y ? sam sobie odpowiedziałeś slabixie :-0 if moja_funkcja(argument) == 1 zalozmy, ze moja_funkcja zwróci wartość 1. podstawmy ją. if 1 == 1 ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slabix Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ERROR in action number 1 of Step Event for object object2: Error in code at line 2: if script_execute(styk,0,0,0,0,0) == true at position 39: Cannot compare arguments. :( . Bez tych zer, argumentow, wyskakuje identyczny błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 zła ilość argumentów.. pokaż tą funkcję styk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slabix Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 GML { if x+1 == bohater.x if keyboard_check(vk_left) return true if x-1 == bohater.x if keyboard_check(vk_right) return true if y+1 == bohater.y if keyboard_check(vk_down) return true if y-1 == bohater.y if keyboard_check(vk_up) return true } Argumentów nie dając wogule (script_execute(styk)) wyskakuje ten sam błąd. Nie wiem już... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 no to if styk() == true { } argumenty są nie potrzebne, bo i tak ich nie używasz w tym skrypcie. A script execute to jest chyba do plików w katalogu z grą o dowolnym rozszerzeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slabix Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Działa, dzięki, właśnie o takie coś mi chodziło ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się