Skocz do zawartości

Return, funkcje i script_execute


slabix

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż potrzebuje zrobić coś takiego:

GML
if moja funkcja(argument) == true

 

A dokładniej: jeśli wykonana funkcja zwróci wartość true (return true) to cośtam się stanie.

 

No tak, ale robiąc

GML
if script_execute(nazwa) == true
nie działa :( ...

 

Jest jakiś inny sposób na stworzenie funkcji / wykorzystanie return / wykorzystania script_execute ? Z góry dziękuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ERROR in

action number 1

of Step Event

for object object2:

 

Error in code at line 2:

if script_execute(styk,0,0,0,0,0) == true

 

at position 39: Cannot compare arguments.

:( . Bez tych zer, argumentow, wyskakuje identyczny błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
{

if x+1 == bohater.x

if keyboard_check(vk_left)

return true

 

if x-1 == bohater.x

if keyboard_check(vk_right)

return true

 

if y+1 == bohater.y

if keyboard_check(vk_down)

return true

 

if y-1 == bohater.y

if keyboard_check(vk_up)

return true

}

 

Argumentów nie dając wogule (script_execute(styk)) wyskakuje ten sam błąd. Nie wiem już...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

no to

if styk() == true
{
}

 

argumenty są nie potrzebne, bo i tak ich nie używasz w tym skrypcie.

 

A script execute to jest chyba do plików w katalogu z grą o dowolnym rozszerzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...