Darlix Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam :) mam problem z invetory ponieważ gdy mój gracz się porusza to ten plecak invetory zostaje tam gdzie był... :( Chcę aby on podążał za graczem jak pasek życia... Proszę o pomoc :P PoZdRo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 OMG. Dokumentacja EDIT: x = view_xview; y = view_yview; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 @Edit ale gdzie to mam wpisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 https://gmclan.org/index.php?czytajart=7 punkt 24 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Stwórz obiekt rysuj (bez sprite): i evencie draw: dajesz taki kod draw_sprite(sprite_inventory,0,view_xview+400,view_yview+500) EDIT:SORRY za double posta. Nie zauważyłem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 OMG. Dokumentacja EDIT: x = view_xview; y = view_yview; I co mu to da? :blink: Plecak pójdzie za viewem a przedmioty zostaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 To przy obiektach nie może operować na tym?? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 zależy jak jest napisany plecak. Bo widziałem przykłady gdzie jest to łatwo ustawić a w innych było trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Prosze bardzo http://gmc.yoyogames.com/?showtopic=109826 Tutaj jest poruszanie się plecaka razem z przedmiotami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ja mam plecak podzielony na 5 części... a ten skrypt nie działa... :( dzieki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 ja mam plecak podzielony na 5 części To może napisz co to za plecak, podaj jakieś kody? Jasnowidzami nie jesteśmy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 to jest w control: global.pelny_plecak1 = false; global.pelny_plecak2 = false; global.pelny_plecak3 = false; global.pelny_plecak4 = false; global.pelny_plecak5 = false; a każdy plecak nazywa się o_plecak1 o_plecak2 _||_ _||_ o_plecak5 EDIT skrypty są jeszcze w scripts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi