Lollus Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Mam w obiekcie ustawione tarcie i prędkość rosnącą przy przytrzymaniu klawisza. Na początku obiekt "się nie rusza". Jak zrobić, że gdy obiekt po ruchu się nie rusza*, to speed=0? *Jak mam friction, to mimo tego, że się nie rusza speed nadal jest w obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 WTF skoro obiekt się nie rusza to jak może się ruszać?? jaką wartość ma speed dużą, małą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Bo friction hamuje Speed rośnie w miarę przytrzymania klawisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 wyłącz friction na czas trzymania klawisza i gites Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 14 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Friction mam w create Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 to spróbuj hamować speed nie zmienną friction tylko np. w ten sposób: speed*=0.95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Może coś takiego ? GML if (keyboard_check(vk_up) ) { speed+=0.1; if speed>max_speed speed=max_speed } else{ speed-=0.1; if speed<0 speed=0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Poradziłem już sobie z tym, teraz nurtuje mnie coś podobnego. Jak zrobić, że gdy obj1 walnie w obj2, to 2 przyjmie predkość jedynki taką, jaką miał podczas uderzenia, a 1 się zatrzyma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 W kolizji GML other.speed=speed speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się