Mucco Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Hey :P Mam taki problem...Otóż chcę by moja gra działa w pełnych 30 fps'ach i tak(dam przykład)... Mam 1 sprite o nazwie "spr_Hero" i w tym spricie jest parę obrazków(ten sam ludzik,tyle że z różnymi brońmi). I teraz chcę,by w obiekcie "obj_Hero" nie zmieniały się te obrazki co chwila,tylko żeby został pierwszy obrazek,a jeśli będzie collision obiektu obj_Hero z bronią obj_Uzi,to aby Hero nie zmieniał sprite,a jedynie obrazek w spricie na drugi...wiem,pokićkałem <_< Dlatego zobrazuję to: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Zmieniaj image_index, tj przy kolizji daj: GML image_index=2; (z bronia nr2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Zmieniaj image_index, tj przy kolizji daj: GML image_index=2; (z bronia nr2) Ok.Ale tak: Sprite się ciągle zmienia i dopiero przy kolizji zatrzymuje się przy broni nr 2,ale gdy nie styka się już z bronią nr 2 - znowu zaczyna się zmieniać :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 image_speed = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 zmieniaj nie image_index tylko image_single ( dzięki single wyciągasz tylko jedną klatkę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Aaa...dobra kapuje,thx wszystkim :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi