Skocz do zawartości

Zablokowane Problem dot. sprajta;/


Mucco

Rekomendowane odpowiedzi

Hey :P

 

Mam taki problem...Otóż chcę by moja gra działa w pełnych 30 fps'ach i tak(dam przykład)...

 

Mam 1 sprite o nazwie "spr_Hero" i w tym spricie jest parę obrazków(ten sam ludzik,tyle że z różnymi brońmi).

I teraz chcę,by w obiekcie "obj_Hero" nie zmieniały się te obrazki co chwila,tylko żeby został pierwszy obrazek,a jeśli będzie collision obiektu obj_Hero z bronią obj_Uzi,to aby Hero nie zmieniał sprite,a jedynie obrazek w spricie na drugi...wiem,pokićkałem <_< Dlatego zobrazuję to:

 

Takie_Cosik.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniaj image_index, tj przy kolizji daj:

GML
image_index=2;
(z bronia nr2)

Ok.Ale tak:

 

Sprite się ciągle zmienia i dopiero przy kolizji zatrzymuje się przy broni nr 2,ale gdy nie styka się już z bronią nr 2 - znowu zaczyna się zmieniać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...