mariner10 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Dzień dobry. Jestem początkującym twórcą. Moją broszką jest raczej grafika a nie pisanie kodów (nawet w banalnym w obsłudze programie jakim jest GM). Próbuję zrobić grę z możliwością: *rozmowy z poszczególnymi postaciami (tymi dobrymi) *kreowania atakujących nas wrógów *walki z wrogami (strzelania do nich np. z pistoletu) *przechodzenia do następnych rund,misji *zbierania punktów, nabijania leveli *podnoszenia i używania broni (lub kluczy którymi będzie można otwierać drzwi do następnych miejsc) a to wsztstko w przyjaznym duchu RPG I tu pada moje pytanie: czy jest ktoś chętny zrobienia takiego silnika ewentualnie na tyle cierpliwy żeby mi wszystko ładnie wyjaśnić ? Zdaję sobie sprawę że było od groma luźnych przykładów (jak np. tworzyć rozmowy czy walczyć) ale ja nie mam pojęcia jak je połączyć w sensowną całość, bądź na ich podstawie stworzyć coś własnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 To poszukaj jakiegoś programisty który szuka grafika, a nie rób na własną rękę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariner10 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 To poszukaj jakiegoś programisty który szuka grafika, a nie rób na własną rękę. Dzięki za pomysł Też już nad tym myślałem. Tak by było najłatwiej a ja jednak wolałbym się czegoś nauczyć (bo nie zawsze będę miał programisty pod ręką) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...