johny13 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Mam sprite o nazwie Hero i bagaz o nazwie Bagaz :P Chce zeby moj bagaz podazal za Hero o kilkanascie pixeli od Hero w prawo w dol :) ale nie wiem co trzeba dokladnie wpisac i w co . Bardzo prosze o pomoc. Iwem ze jest wiele przykladow ale chcialbym caly kod gotowy bardzo was o to prosze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 to ma być pytanie zaawansowane?? :boxed::boxed: po prostu narysuj go tam... draw_sprite( sprite_index , -1 , x , y) draw_sprite( bagaż , -1 , x + 5 , y + 6 ) proponuje usuwanie takich tematów, albo przenoszenie ich do działu: "1000krotnie zadawane" czy cuś xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 niechodzilo mi o Sprite hero tylko o obj. Hero zle napisalem sorki chodzi mi o to zeby bagaz(obiekt) podazal za hero(obiekt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 w step bagażu: x = hero.x + 5 y = hero.y + 10 nie dobijaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 A jeżeli to ma być rozbudowany projekt RPG/MMORPG to proponuję od początku nie obciążać gry i użyć alarmów co 2-3 stepy (no chyba, że room_speed jest mniejszy niż 70, to może odczuwalnie zmienić czas reakcji bagażu xD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się