Skocz do zawartości

Zablokowane Amunicja


Adrys

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze pomóżcie. Robie grę 2D (akcja) i nie wiem jak zrobić żeby mi ubywała amunicja np. mam 7/35 ammo,

potem jak wystrzelam do zera ( 0/35 ) to naciskam "R" i przeładowywuje ( 7/28 ). Aha i żeby na ekranie gry było to napisane. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W akcji mouse pressed hero napisz:

 

if (laduj)exit

if (can && magazynek>0)

{

o=instance_create(x+(cos(direction*pi/180)*16),y-(sin(direction*pi/180)*16),bullet)

o.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

o.speed=10

magazynek-=1

can=false

alarm[0]=5

}

W alarm0 hero:

 

can=true

 

W alarm1 hero:

 

if !(magazynek< magazynek_max )exit

if ammo=0 exit

 

laduj=false

roznica=magazynek_max-magazynek

 

if (ammo >= roznica)

{

ammo-=roznica

magazynek=magazynek_max

}

else

{

magazynek+=ammo

ammo=0

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...