Adrys Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Prosze pomóżcie. Robie grę 2D (akcja) i nie wiem jak zrobić żeby mi ubywała amunicja np. mam 7/35 ammo, potem jak wystrzelam do zera ( 0/35 ) to naciskam "R" i przeładowywuje ( 7/28 ). Aha i żeby na ekranie gry było to napisane. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 https://gmclan.org/up1558_11_aerial_wars.html by me. mógł byś poszukać... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 W akcji mouse pressed hero napisz: if (laduj)exit if (can && magazynek>0) { o=instance_create(x+(cos(direction*pi/180)*16),y-(sin(direction*pi/180)*16),bullet) o.direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); o.speed=10 magazynek-=1 can=false alarm[0]=5 } W alarm0 hero: can=true W alarm1 hero: if !(magazynek< magazynek_max )exit if ammo=0 exit laduj=false roznica=magazynek_max-magazynek if (ammo >= roznica) { ammo-=roznica magazynek=magazynek_max } else { magazynek+=ammo ammo=0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 @Egzekutor: przecież to jest kod z przykładu Marka.S <_< Możesz chociaż w kawałku go opisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi