Konrad-GM Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Witam. Mam pewien problem, próbuję napisać projekt i dzielę go na header'y i sourcer'y. Mam jeden header jako główny [ Wszystkie includy itp. ] #ifndef _MAIN_H_ #define _MAIN_H_ #include <iostream> #include "Part1.h" #include "Part2.h" #endif // _MAIN_H_ I kilka innych: HEADERY "Part1.h" #ifndef _PART1_H_ #define _PART1_H_ struct human { int year; char* name; }sHuman; void p(); #endif // _PART1_H_ "Part2.h" #ifndef _PART2_H_ #define _PART2_H_ struct map { int w, h; char* back; }sMap; void foo(); #endif // _PART2_H_ SOURCERY "Part1.cpp" #ifndef _PART1_H_ #define _PART1_H_ #include "main.h" void p() { return; } #endif // _PART1_H_ "Part2.cpp" #ifndef _PART2_H_ #define _PART2_H_ #include "main.h" void foo() { sMap.w=10; sMap.h=10; sHuman.year=10; } #endif // _PART2_H_ I wyskakuje Error z linkowaniem że obiekt sHuman i sMap został już zdefiniowany w jakimś obiekcie [ tu: Part1.obj ] Proszę bardzo o pomoc ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Daj include Part1.h i Part2.h a nie main.. takim sposobem duplikujesz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Już sobie poradziłem, dałem stworzone obiekty jako static i problemu nie ma :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się