zalu Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Hej! :bye1: możecie napisać co zrobić w moim przykładzie aby object stawał dopiero gdy kliknę drugi raz? przykład: https://gmclan.org/up2661_11_przyk_ad.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Nie wiem jak miało to do końca być lecz.. masz http://www.speedyshare.com/293949827.html mam nadzieje że chodziło ci o to.. jeśli nie to pisz tu ; D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 GML ['create']: poruszanie = false ['global mouse pressed']: if ( poruszanie == true ) poruszanie = false else poruszanie = true ['step']: if ( poruszanie == true ) { //akcja poruszania :) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Moldis@ Prawie dobrze tylko chodziło mi oto żeby on poruszał się za kursorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 GML ['create']: poruszanie = false ['global mouse pressed']: if ( poruszanie == true ) poruszanie = false else poruszanie = true ['step']: if ( poruszanie == true ) { move_towards_point(mouse_x,mouse_y,3) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 to jest kod tylko na to poruszanie? bo nic nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 A wszystko odpowiednio ustawiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 a wsadziłeś obiekt do rooma? xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 tak myślałem zmylił cię mój wcześniejszy post dobra napisze jak to ma być: klikam w dowolne miejsce w roomie. Pod kursorem pojawia się object który za nim podąża. gdy kliknę jeszcze raz wtedy on staje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 a teraz działa? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 po wstawieniu? tak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirian Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Gdy zmienna może przyjąć tylko dwie wartości, czyli: GML if ( poruszanie == true ) poruszanie = false else poruszanie = true Warto skrócić kod do: GML poruszanie = !poruszanie; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się