Skocz do zawartości

Strzelanie w multiplayeze


OriPL

Rekomendowane odpowiedzi

odswiezam.... bardzo prosze o pomoc... i przepraszam za dubleposta....

 

ZARAZ NIE DAM RADy:/ wyskakuje mi ten blad i juz jestme az zly... napisze caly kod jaki mam awy powiedzcie co mam zle!!

 

 

Bullet Event Create (Client):

 

GML
image_angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

move_towards_point(mouse_x,mouse_y,2);

clearbuffer();

writebyte(5);

writeshort(x);

writeshort(y);

writeshort(direction);

writeshort(speed);

sendmessage(global.clienttcp);

 

obj_client Event STEP (Sever) :

 

GML
case 5:

//Update position

var bullet;

bullet.x = readshort();

bullet.y = readshort();

bullet.direction = readshort();

bullet.speed = readshort();

clearbuffer();

writebyte(10);

writebyte(value);

writeshort(bullet.x);

writeshort(bullet.y);

writeshort(bullet.direction);

writeshort(bullet.speed);

with(obj_client)

{

sendmessage(tcp);

}

break;

 

ControllerGame event STEP (Client):

 

GML
case 10:

var bul;

bul = instance_create(readshort(), readshort(), bullet);

bul.direction = readshort;

bul.speed = readshort();

break;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZARAZ NIE DAM RADy:/ wyskakuje mi ten blad i juz jestme az zly... napisze caly kod jaki mam awy powiedzcie co mam zle!!
Jaki TEN?

a jedzie ten samochód i niewiem jak sie nazywa. powiedzcie!

 

A po zatym:

 

case 10:

var bul;

bul = instance_create(readshort(), readshort(), bullet);

bul.direction = readshort; tu masz błąd. sam się domyśl jaki...

bul.speed = readshort();

break;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu ty przypisujesz X i Y?

 

Zrób zmienne bulx, buly, buldir, bulspd. Do nich wszystko przypisz i te dane prześlij. Przecież nie ma objektu bullet, żeby przypisać mu te dane.

 

 

w 39dll siedzę od niedawna.... może był byś tak dobry i napisał byś mi ten kod??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu nie możesz korzystać ze zmiennych obiektu "bullet", gdy nie jest on utworzony...

Tak, jak napisał Nobody:

 

Zrób zmienne w tym samym obiekcie, z których będziesz korzystał lub jak wolisz,

to od razu daj zmienne globalne... :P

 

EDIT: Oo... Pozakładałeś 2 tematy odnośnie tego problemu. Może jeszcze 3. założysz? <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT: Oo... Pozakładałeś 2 tematy odnośnie tego problemu. Może jeszcze 3. założysz?  <_<

 

 

zalozylem ten temat bo do tamtego nikt nie zaglonda....

i dalej nie rozumiem....

 

moze to byc tak??

 

obj_bullet Event Create (client)

GML
move_towards_point(mouse_x,mouse_y,15);

clearbuffer();

writebyte(11);

writeshort(bullet.x);

writeshort(bullet.y);

writeshort(bullet.direction);

writebyte(bullet.speed);

sendmessage(global.clienttcp);

 

obj_client Event Create(Serwer)

 

GML
xx = x

yy = y

dir = direction

spe = speed

 

obj_client event Step(serwer)

GML
case 11:

value = readbyte();

xx = readshort();

yy = readshort();

dir = readshort();

spe = readshort();

clearbuffer();

writebyte(10);

writebyte(value);

writeshort(xx);

writeshort(yy);

writeshort(dir);

writeshort(spe);

with(obj_client)

{

sendmessage(tcp);

}

break;

 

 

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...