OriPL Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 witam robie sobie gre i nie wiem jak zrobic zeby po stworzeniu obj_bullet wysylal on do servera swoja pozycje x i y gre robie na 39dll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 odswiezam.... bardzo prosze o pomoc... i przepraszam za dubleposta.... ZARAZ NIE DAM RADy:/ wyskakuje mi ten blad i juz jestme az zly... napisze caly kod jaki mam awy powiedzcie co mam zle!! Bullet Event Create (Client): GML image_angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); move_towards_point(mouse_x,mouse_y,2); clearbuffer(); writebyte(5); writeshort(x); writeshort(y); writeshort(direction); writeshort(speed); sendmessage(global.clienttcp); obj_client Event STEP (Sever) : GML case 5: //Update position var bullet; bullet.x = readshort(); bullet.y = readshort(); bullet.direction = readshort(); bullet.speed = readshort(); clearbuffer(); writebyte(10); writebyte(value); writeshort(bullet.x); writeshort(bullet.y); writeshort(bullet.direction); writeshort(bullet.speed); with(obj_client) { sendmessage(tcp); } break; ControllerGame event STEP (Client): GML case 10: var bul; bul = instance_create(readshort(), readshort(), bullet); bul.direction = readshort; bul.speed = readshort(); break; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 ZARAZ NIE DAM RADy:/ wyskakuje mi ten blad i juz jestme az zly... napisze caly kod jaki mam awy powiedzcie co mam zle!! Jaki TEN? a jedzie ten samochód i niewiem jak sie nazywa. powiedzcie! A po zatym: case 10: var bul; bul = instance_create(readshort(), readshort(), bullet); bul.direction = readshort; tu masz błąd. sam się domyśl jaki... bul.speed = readshort(); break; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 dalej to samo error wyskakuje... Edit: aha co to tego erroru: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 A czemu ty przypisujesz X i Y? Zrób zmienne bulx, buly, buldir, bulspd. Do nich wszystko przypisz i te dane prześlij. Przecież nie ma objektu bullet, żeby przypisać mu te dane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 A czemu ty przypisujesz X i Y? Zrób zmienne bulx, buly, buldir, bulspd. Do nich wszystko przypisz i te dane prześlij. Przecież nie ma objektu bullet, żeby przypisać mu te dane. w 39dll siedzę od niedawna.... może był byś tak dobry i napisał byś mi ten kod?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Po prostu nie możesz korzystać ze zmiennych obiektu "bullet", gdy nie jest on utworzony... Tak, jak napisał Nobody: Zrób zmienne w tym samym obiekcie, z których będziesz korzystał lub jak wolisz, to od razu daj zmienne globalne... :P EDIT: Oo... Pozakładałeś 2 tematy odnośnie tego problemu. Może jeszcze 3. założysz? <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 EDIT: Oo... Pozakładałeś 2 tematy odnośnie tego problemu. Może jeszcze 3. założysz? <_< zalozylem ten temat bo do tamtego nikt nie zaglonda.... i dalej nie rozumiem.... moze to byc tak?? obj_bullet Event Create (client) GML move_towards_point(mouse_x,mouse_y,15); clearbuffer(); writebyte(11); writeshort(bullet.x); writeshort(bullet.y); writeshort(bullet.direction); writebyte(bullet.speed); sendmessage(global.clienttcp); obj_client Event Create(Serwer) GML xx = x yy = y dir = direction spe = speed obj_client event Step(serwer) GML case 11: value = readbyte(); xx = readshort(); yy = readshort(); dir = readshort(); spe = readshort(); clearbuffer(); writebyte(10); writebyte(value); writeshort(xx); writeshort(yy); writeshort(dir); writeshort(spe); with(obj_client) { sendmessage(tcp); } break; ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Wyślij tylko speed ,direction i położenie początkowe,a serwer niech stworzy u wszystkich graczy ten obj i tyle,po co updatować położenie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się