Skocz do zawartości

obracanie sie


Gość members_display_name

Rekomendowane odpowiedzi

mam taki kod w step

image_single = direction * image_number/360;

direction=point_direction(x,y,obj_bohater,obj_bohater)

 

zrobilem sprity obrotu i dalej niedziala

czemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie... Po co rysować coś, czego i tak nie będzie widać, bo jest to niewidzialne? o.O

 

A po co modlić się do Boga, którego i tak nie widać, bo jest niewidzialny?

 

A może po prostu pomylił się i chodziło mu o coś innego. Niemniej rysowanie przezroczystej linii nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Create Event:

execute code:

 

max_distance = 250;

max_angle = 45;

view_time = 0;

direction = 0;

direction_start = random(360);

 

Step Event:

execute code:

 

dis = point_distance(round(x),round(y),round(o_player.x),round(o_player.y));

 

if dis < max_distance * 0.1 {

view_time = 50;

}

 

if !collision_line(round(x),round(y),round(o_player.x),round(o_player.y),o_wall,

1,1) {

if dis < max_distance {

dir = point_direction(round(x),round(y),round(o_player.x),round(o_player.y));

 

if dir > direction - (max_angle/2)

&& dir < direction + (max_angle/2) {

view_time = 50;

}

}

}

 

if view_time <= 0 {

direction_start += cos(degtorad(argument[0]));

argument[0] += 1; if argument[0] > 360 argument[0] = 0;

 

direction = direction_start;

}

else {

view_time -= 1;

 

direction = point_direction(round(x),round(y),round(o_player.x),round(o_player.y));

speed = 0;

}

 

 

 

Draw Event:

execute code:

 

 

//

if !collision_line(round(x),round(y),round(o_player.x),round(o_player.y),o_wall,

1,1) {

}

else{

instance_create(x,y,object6);

}

draw_line(round(x),round(y),round(o_player.x),round(o_player.y));

 

//

if view_time <= 0 {

 

}

else {

instance_create(x,y,object6)

}

draw_line(x,y,lengthdir_x(max_distance,direction-(max_angle/2))+x,lengthdir_y(max_distance,direction-(max_angle/2))+y);

draw_line(x,y,lengthdir_x(max_distance,direction+(max_angle/2))+x,lengthdir_y(max_distance,direction+(max_angle/2))+y);

 

xx = lengthdir_x(max_distance,direction-(max_angle/2))+x;

yy = lengthdir_y(max_distance,direction-(max_angle/2))+y;

for(n=-(max_angle/2);n<=(max_angle/2);n+=max_angle/6) {

xxp = xx;

yyp = yy;

xx = lengthdir_x(max_distance,direction+n)+x;

yy = lengthdir_y(max_distance,direction+n)+y;

draw_line(xxp,yyp,xx,yy);

}

 

draw_circle(x,y,max_distance*0.1,1);

 

 

kod tego objektu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz jest dobrze tylko pociski pojawiaja sie na poczatku

Edit: ok zroblem wszystko pomylilo mi sie i dalem ze jak mnie niewidza to strzelaja a jak widza to nie :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...