Feynorn Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Jak zrobić żeby po zderzeniu z pociskiem bohater na 3 sekundy tracił możliwość wykonywania ruchów i atakowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Wykorzystać alarmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 To sam wiem, ale nie wiem jak to zrobić. Może mi ktoś dać kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 CREATE: move = true STEP (czy co tam masz na wykonywanie ruchu) if (move) { //poruszanie } Colision z pociskiem move = false alarm[0] = room_speed*ilosc sekund Alarm[0] move = true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feynorn Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Ok, dziala. Dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się