MiChAl200 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Jak zrobić że jak klikniesz prawym przyciskiem myszy np. na łóżko to pojawi się tak mała tabelka (jeżeli nie wiecie o co chodzi to kliknijcie prawym przyciksiem myszy na pulpit) i jest opcja Śpij, klikasz w to, i wtedy on podchodzi do łóżka i stopniowo jego energia się zwiększa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 show_menu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Nawet w przykładach masz podobny przykład: windowsowe menu. Wystarczy odpowiednio przerobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 chodzi mi o coś innego Gdy klikniesz na objekt lozko (czyli łóżko) to ta tabelka pojawia się przy kursorze. Tak jak byś kliknał na pulpicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 No na tamtym przykładzie powinieneś to zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 ale jak to zmienić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Chodzi ci o menu kontekstowe windy to masz do tego funkcje którą podał ci wyżej kryniak GML show_menu(str,def) Shows a popup menu. str indicates the menu text. This consists of the different menu items with a vertical bar between them. For example, str = 'menu0|menu1|menu2'. When the first item is selected a 0 is returned, etc. When the player selects no item, the default value def is returned. show_menu_pos(x,y,str,def) Shows a popup menu as in the previous function but at position x,y on the screen. masz zrobiłem ci przykład https://gmclan.org/up539_11_menukontextowe.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 dzięki HuderLord :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 A jak kodem włączyć alarm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 alarm[numer alarmu] = liczba stepów, po których alarm się włączy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 alarm[numer alarmu] = liczba stepów, po których alarm się włączy Lub: GML alarm[numer alarmu] = room_speed*liczba // w to miejsce wstaw ilość sekund po których dany alarm się uruchomić. Przy room_speed = 30 gdy w miejsce liczba wstawisz 1, wtedy będzie to 1 sekunda. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 To jest przecież to samo <_< Przy room_speed = 30 gdy w miejsce liczba wstawisz 1, wtedy będzie to 1 sekunda. Gratuluję! Przy każdym room_speedzie będzie jedna sekunda, jeżeli zamiast liczba wpiszesz 1 <_< Room_speed to liczba stepów na sekundę, zapamiętaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się