Slax Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam, mam problem, zaznaczyłem w 2 roomach Persistent ale nie działa tak jak ja bym chciał... Czyli: Wystrzelam w 1 roomie 6 naboi i idę do drugiego i żeby w 2 roomie też było o te 6 naboi mniej... Bo teraz ma tak: Wystrzelam cały 1 magazynek, idę do drugiego roomu i mam pełnu magazynek, ale jak wrócę do pierwszego to mam o 1 mniej. Jak zrobić by w następnym roomie miałem taką samą ilość naboi i magazynków... Mam nadzieję że zrozumieliście moje pytania :thumbsup: Z góry dzięki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 global.naboje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Ale, gdzie to dać, i jak zapisać... Oto pełne create mojego hero: GML ready=1; //zmienna strzalu (jezeli wartosc to 1 oznacza to ze jest gotowy do strzalu) global.luskimax=10; //maxymalna ilosc lusek // Zdrowie health=100 // Podatność na atak candamage=1 global.ARzalozony= 1 dir=0 /*zmienna okreslajaca kierunek gracza gdyz w tym systemie sterowania nie uzywamy direction :P*/ flara= 12 ammo=250 // ogólna ilosc ammo magazynek_max=8 // maksymalna ilosc ammo w jedym magazynku magazynek=8 //ilosc ammo w magazynku can=true laduj=false //If we're coming back from the pause room, we need to delete the save file if file_exists("temp.sav") then file_delete("temp.sav") ////////////////////////////////////////////// ////////////Flare i light//////////////////// FOW_unit(spr_light,0,256,256,0,c_white) name='Carl' global.can=true image_single=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Gdzie chcesz. Gdzieś, gdzie będziesz ustawiał naboje i tak, aby w następnej planszy ten obiekt ponownie nie ustawiał ich ilości. Np. w menu, możesz dać global.ammo=200; Ja robię tak, że zawsze przed grą jest jeden pokój, gdzie ustawiam wszystkie zmienne jednym skryptem i na koniec daję room_goto_next(); - gracz go nie widzi, gra wraca do niego tylko przy restarcie resetując wszystkie ustawienia, a w trakcie gry skrypt który tam odpalam też nie jest już przetwarzany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zrobiłem to z global.naboje i nadal nie działa tak jak chcę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 A używasz zamiast ammo wszędzie global.naboje ?? Btw. jeżeli masz persistend, sprawdź, czy któryś obiekt nie ustawia na nowo tych naboi - bo to jest wasz częsty błąd! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slax Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 gnysek jesteś super... :P Dzięki :D Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi