darkworld Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Witam. :thumbsup: Potrzebuje przykłady do gry "POTWORY" w którym będzie: -kostki np. jak się kliknie ctrl to one się obracają a po krótkim czasie wyskakuje liczba wrzuconych oczek. -i jak się wyrzuci np trzy to można się przesunąc o 3 kratki w dowolnym kierunku. Coś typu tego \/ \/ Kto mi pomoże obiecuje że jego nick umieszczę w autorach. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 o_O 1. Użyj random. np. rzut = random(6); 2. If rzut > 0 { zrob_krok(); rzut -= 1; } Straszna mi filozofia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkworld Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Nie czaje :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 bo cza zacząć od czegoś prostego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Trzymaj przykład do pierwszego punktu: Kostka.gm6 Do drugiego może zrobię później :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 na dzień dziecka kosci.gm6 :P poruszanie - strzałki ruchy - pokazuje ile jeszcze ruchów można wykonać dla bajeru możesz dodać zwalnianie animacji kości :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 na dzień dziecka kosci.gm6 :P poruszanie - strzałki ruchy - pokazuje ile jeszcze ruchów można wykonać Wygląda lepiej bo miałeś lepszą kostkę! :D Oczywiscie zartuje. Bez porównania. Tylko chyba postać za szybko się porusza przy naciśnięciu klawisza :) Gdy spotykałem się z takim rozwiązaniem w grach, trzeba było wykonać np. 3 naciśnięcia strzałki, żeby można było się poruszać o 3 pola :) Tak czy siak: pobity :boxed: Pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 no to autor już sobie ograniczy ruch jakąś zmienną :P hihi, można by to połączyć z tym przykładem https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=12328 (zero reklamy xP) przy okazji wpadłem na pomysł napisania gry: Chińczyk lub jakaś planszówkę xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi