Farkraj Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Mam taki oto problem... ustawiam sobie bohatera w roomie i ok, ale przy kolizji z potworem ma wracac do miejsca pojawienia się w roomie a nie na początku całej gry. Jak to zrobic? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 GML x=xstart; y=ystart; ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 GML hero.x=xstart; hero.y=ystart; Chyba tak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Na co Ci hero. (nie pamiętam jak nazywały się te działania na innym objekcie), jeżeli wrzuca się to do bohatera. A jak nie do bohatera, to xstart i ystart też powinien ten tamten :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Ja mam tak ustawione że jeśli jest kolizja z potworem to jest instance destroy bohater, a u bohatera event destroy i set lives -1 i... jak wklejam ten x=xstart i y=ystart to niedziała :( bohater sie usuwa ale sie niepojawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Ja mam tak ustawione że jeśli jest kolizja z potworem to jest instance destroy bohater, a u bohatera event destroy i set lives -1 i... jak wklejam ten x=xstart i y=ystart to niedziała :( bohater sie usuwa ale sie niepojawia Pewnie masz w bohaterze "instant destroy" , czego nie powinno byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 To w destroy obiektu daj: instance_create(xstart,ystary,object_index) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Nie widziałem posta wyżej :D teraz widzę i wszystko działa, Dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 W zakladce control masz execute code tam wpisz to co dał ci PsychiX czyli: instance_create(xstart,ystart,jakiś_obiekt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Mam Event Destroy i tam set lives Mozna jak PsichiX ale mozna tez set lives -1 i potem skrypt GML x = xstart y = ystart edit: ah problem widze rozwiazany ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muximan Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Ja bym zrobil tak GML lives -= 1 x = xstart y = ystart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się