Skocz do zawartości

Sztuczna inteligencja


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Przepraszam z góry ostatnio mieszam tutaj ale szukam pomocy... jak już mogliście dowiedzieć się wcześniej robie bijatyke... Wcześniejszy problem rozwiązany jednak powstaje kolejny. Jak zrobić sztuczną inteligencje przeciwnika? Tzn. nie tak że chodzi za mną i walnie mnie od czasu do czasu jednym ciosem tylko jak już walnie to całymi kombosami, coś na podobieństwo Mugena... Pomożecie? Z góry dzięki :] Obiecuje że jak pomożecie to giera będzie taka :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AoM: Yoda i Dark już to powiedzieli :)

 

@Topic: Możesz np.

1. Zrobić zmienną kombo. Gdy przeciwnik do ciebie podejdzie, to robisz tak jak w przypadku strzelania (alarmy), żeby nie atakował cię jak z karabinu. Podczas ataku sprawdzasz zmienną kombo, jeśli wynosi 0, to atakuje cię pierwszym ciosem (odpowiednia animacja), po ataku zwiększasz mu kombo o 1 i znów robisz to samo, ale zmieniasz animację na inna (no i obrażenia zwiększasz).

2. Zrobić zmienną mode. Gdy przeciwnik do ciebie podejdzie, to losujesz mu atak przez mode = round(random(5)). Zamiast 5 możesz podstawić inną liczbę (tyle ile będzie różnych ciosów). W zależności od wartości zmiennej mode, dajesz inną animację ataku.

Tyle z teorii. Praktycznie, musisz zrobić to sam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...