Skocz do zawartości

papry11

Użytkownicy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia papry11

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. hm... prześlij mi projekt ten w którym jest u ciebie wszystko dobrze... :P porównam i jak by co to dodam Cię do Creditsów ...
  2. dzięki xD spoko ale czy da się żeby wróg obracał się w mój kierunek gdy mnie zauważy? I jest mały problem bo po zabiciu jednego czy dwóch wrogów reszta mnie nie atakuje...
  3. Kurcze :P niedziała... Wróg stoi i nic nierobi...:(
  4. hmm... niewiem coś niedziała ale dzięki za wszystko, ok to taki problem ogromny niejest żeby niedało się grać ;] niedługo zamieszcze demówke gierki to zobaczycie i wypiszecie wszystkie bugi :P
  5. dzięki działa a jak jeszcze zrobić żeby wróg jak cię zobaczy np. z odległości 200 pikselów to obracał się w twoim kierunku i strzelał (kierunek 360 stopni) z góry thx.
  6. Jak w tytule, w strzelance z widokiem z góry co zrobić żeby wróg niezauważał Cię przez ściany i co zrobić żeby on obracał się naturalnie o 360 stopni?
  7. Dzięki.Problem rozwiązany :) EDIT: Żeby nie zaczynać nowego tematu to już zapytam się tu... Jak zrobić by przeciwnik tracił życie tylko gdy ja zadam mu cios z odpowiednią animacją? Nie tak że ja ide na niego i traci życia tylko że muszę zadać mu cios... Zna ktoś odpowiedź? Będe bardzo wdzięczny :)
  8. No to mam taki problem że mam przeciwnika i on ma mnie gonić jak się do niego zbliże... Niby wszystko dobrze ale problem jest w tym że gdy ja skocze to on zaczyna latać :blink: Jednym słowem chce aby poruszał się tylko po osi x nawet gdy ja skacze... Jest to możliwe? Odpowiedzi mile widziane :)
  9. Hmm... A może ktoś ma gotowy przykładzik?... Bo niezabardzo orientuje się jak ma to wyglądać...
  10. Cześć! Przepraszam z góry ostatnio mieszam tutaj ale szukam pomocy... jak już mogliście dowiedzieć się wcześniej robie bijatyke... Wcześniejszy problem rozwiązany jednak powstaje kolejny. Jak zrobić sztuczną inteligencje przeciwnika? Tzn. nie tak że chodzi za mną i walnie mnie od czasu do czasu jednym ciosem tylko jak już walnie to całymi kombosami, coś na podobieństwo Mugena... Pomożecie? Z góry dzięki :] Obiecuje że jak pomożecie to giera będzie taka :thumbsup:
  11. kurczę niedziała ten kod... liczę na wypowiedź Tymona w końcu to było robione na podstawie jego przykładu... EDIT:Już jest dobrze, sory za zamieszanie, temat do zamnknięcia :)
  12. Cześć, mam taki problem... otóż robie bijatyke naruto i mam już zrobione animacje wszystko fajnie i kombosy chodziły jak nic nie miałem, tzn. naruto tylko stał i np. jak mam harem no justu jako "A" to działało, ale jak dodałem do tego chodzenie w lewo, prawo to pięknie działa ale z kolei jutsu niechce mi robić... Te justu mam zrobione z klocków... a dokładnie : press A-key ----> change the sprite a kody po kolei to create: speedFriction = 0; speedAcceleration = 0; speedGravity = 0; speedH = 0; speedV = 0; speedMaxH = 3; keyUp = vk_up; keyDown = vk_down; keyLeft = vk_left; keyRight = vk_right; animationInit(); animationStoi = animationAdd( spr_naruto_stoi, 0.1 ); animationIdzie = animationAdd( spr_naruto_bieg, 0.1 ); precision = 2; step: friction:=0.2; image_speed=0.13; image_angle:=direction; if( keyboard_check( keyLeft ) ) speedH -= speedAcceleration; else if( keyboard_check( keyRight ) ) speedH += speedAcceleration; _s = sign( speedH ) / precision; repeat( abs( speedH ) * precision ) { _pf = !place_free( x, y + 1 ); if( _pf && place_free( x + _s, y + 2 ) ) { x += _s; y += 2; } else if( _pf && place_free( x + _s, y + 1 ) ) { x += _s; y += 1; } else if( place_free( x + _s, y ) ) { x += _s; } else if( _pf && place_free( x + _s, y - 1 ) ) { x += _s; y -= 1; } else if( _pf && place_free( x + _s, y - 2 ) ) { x += _s; y -= 2; } else { animationPlay( animationStoi ); speedH = 0; break; } } var _s, _pf; { speedFriction = 0.4; speedAcceleration = 0.5; speedGravity = 0; } if( abs( speedH ) > speedMaxH ) speedH = speedMaxH * sign( speedH ); speedV += speedGravity; speedH = max( 0, abs( speedH ) - speedFriction ) * sign( speedH ); end step: if( speedH != 0 ) image_xscale = sign( speedH ); { if( speedH = 0 ) animationPlay( animationStoi ); else animationPlay( animationIdzie ); } a i jeszcze mam animation end i change the sprite i pierwotna postać pliss pomocy! z góry thx i sory za takiego posta długiego.( mój pierwszy na tym forum:P )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...