papry11 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Cześć! Przepraszam z góry ostatnio mieszam tutaj ale szukam pomocy... jak już mogliście dowiedzieć się wcześniej robie bijatyke... Wcześniejszy problem rozwiązany jednak powstaje kolejny. Jak zrobić sztuczną inteligencje przeciwnika? Tzn. nie tak że chodzi za mną i walnie mnie od czasu do czasu jednym ciosem tylko jak już walnie to całymi kombosami, coś na podobieństwo Mugena... Pomożecie? Z góry dzięki :] Obiecuje że jak pomożecie to giera będzie taka :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Ale tego się nie da podać w jednym kodzie. Sam musisz sobie napisać cały system, reagowanie na otoczenie, sytuację, trochę losowości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papry11 Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Hmm... A może ktoś ma gotowy przykładzik?... Bo niezabardzo orientuje się jak ma to wyglądać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisieK-GM Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 to jak nei umiesz to po co sie za to bierzesz? if, if not, funkcje i akcje proste? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Zrozum, wszystko zależy od struktury gry. Nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania. Musisz sam pokombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Musisz napisać swój własny silnik gry, nie da się dopasować kodu, a poza tym to nie jest kilka linijek kodu tylko trochę więcej, więc jak nie wiesz jak się za to zabrać to zacznij od czegoś prostszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 @AoM: Yoda i Dark już to powiedzieli :) @Topic: Możesz np. 1. Zrobić zmienną kombo. Gdy przeciwnik do ciebie podejdzie, to robisz tak jak w przypadku strzelania (alarmy), żeby nie atakował cię jak z karabinu. Podczas ataku sprawdzasz zmienną kombo, jeśli wynosi 0, to atakuje cię pierwszym ciosem (odpowiednia animacja), po ataku zwiększasz mu kombo o 1 i znów robisz to samo, ale zmieniasz animację na inna (no i obrażenia zwiększasz). 2. Zrobić zmienną mode. Gdy przeciwnik do ciebie podejdzie, to losujesz mu atak przez mode = round(random(5)). Zamiast 5 możesz podstawić inną liczbę (tyle ile będzie różnych ciosów). W zależności od wartości zmiennej mode, dajesz inną animację ataku. Tyle z teorii. Praktycznie, musisz zrobić to sam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się