Skocz do zawartości

Wróg cię zauważa


Rekomendowane odpowiedzi

ale kiedy użyłem tego przykładu to gdzie edytuje w kodzie jaką prędkość ma wróg gdy idzie w moją stronę

 

Object0 -> Step:

GML
if distance_to_object(object1)<400

{

move_towards_point(object1.x,object1.y,1) //ta jedynka oznacza prędkość z jaką ma się poruszać wróg w odległości 400 pikseli od bohatera

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w którym evencie to wpisać?

 

Napisałem w create potwora bo piszę żę jest błąd

 

tzn.

Napisałem w create potwora ALE piszę żę jest błąd

Bo to nie jest kompletny kod :P musisz jeszcze dopisać kod aby potwór się zatrzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...