MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jak zrobić żę chodzisz sobie ludkiem i gdy wróg ciebie zobaczy to biegnie do ciebie i przy tym STRZELAJĄC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jak zrobić żę chodzisz sobie ludkiem i gdy wróg ciebie zobaczy to biegnie do ciebie i przy tym STRZELAJĄC. Przykład zobacz sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 ale użyłeś kodu image_angle i jest błąd i pisze żę trzeba mieć pro edition Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 no to juz twoj problem, wywal z kodu image_angle i sprawdz czy dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 teraz działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 ale kiedy użyłem tego przykładu to gdzie edytuje w kodzie jaką prędkość ma wróg gdy idzie w moją stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 ale kiedy użyłem tego przykładu to gdzie edytuje w kodzie jaką prędkość ma wróg gdy idzie w moją stronę Object0 -> Step: GML if distance_to_object(object1)<400 { move_towards_point(object1.x,object1.y,1) //ta jedynka oznacza prędkość z jaką ma się poruszać wróg w odległości 400 pikseli od bohatera } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 aaaa. rozumiem a da się zrobić żę jak się jest za jakimś objectem to on ciebie nie widzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommouluss Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 if!collision_line(x,y,potwor.x,potwor.y,tutaj wpisujesz nazwę objektu ściany,1,0) chyba będzie działać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 a w którym evencie to wpisać? Napisałem w create potwora bo piszę żę jest błąd tzn. Napisałem w create potwora ALE piszę żę jest błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 a w którym evencie to wpisać? Napisałem w create potwora bo piszę żę jest błąd tzn. Napisałem w create potwora ALE piszę żę jest błąd Bo to nie jest kompletny kod :P musisz jeszcze dopisać kod aby potwór się zatrzymał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 aha.. czyli mam dopisać : image_speed=0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Nie, masz zaczac czytac polska dokumentacje: https://gmclan.org/index.php?wiki do momentu az bedziesz rozroznial eventy i wiedzial do czego sluza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 wiem do czego służą tylko niewiem co wpisać po tym kodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Ja bym radził speed=0; ale nie czytałem całego tematu, zobacz czy działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 // step if distance_to_object(object1)<400 { move_towards_point(object1.x,object1.y,1) } // kolizja z objektem do ktorego idzie speed=0 o to chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfer Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 a ja mam takie pytanie Jak zrobić by wróg nie latał jak zmierza do ciebie, tylko też skakał i chodził? Mam ustawioną konkretnągrawitację i sam się poruszam po ziemi skaczę i opadam, ale komputer lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Jemu też ustaw grawitację i daj skok: GML if vspeed=0 { vspeed=-10 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 waypointy :) jest ten przyklad gdzies na downlandzie na gmclanie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się