Skocz do zawartości

Zablokowane Tracenie Resztek Ammo Przy Przeładowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

siema mam taki kod na ładowanie:

GML
if mabron[0]=2{

if ( magazynek[1]< magazynek_max[1] && ammo[1]!=0 && laduj=false)

{

laduj=true

alarm[1]=90

sound_play(sound10)

}}

i co zrobić że jak przykładowo zostanie mi naboi 16/50 (magazynek ma 50 naboi) to żeby te 16 naboi zostało stracone ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli używasz mojego przykładu to masz gotowca.

GML
if !( magazynek < magazynek_max ) exit

if ammo = 0 exit

 

laduj=false

 

if ( ammo >= magazynek_max )

{

ammo -= magazynek_max

magazynek = magazynek_max

}

else

{

magazynek = ammo

ammo = 0

}

;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co Ci dałem wyżej czyli:

GML
if !( magazynek < magazynek_max ) exit

if ammo = 0 exit

 

laduj=false

 

if ( ammo >= magazynek_max )

{

ammo -= magazynek_max

magazynek = magazynek_max

}

else

{

magazynek = ammo

ammo = 0

}

wstawiasz w alarm1 !!!

 

to drugie w evencie przeładowania, np key R pressed. (event niecykliczny)

GML
if mabron[0]=2

{

if ( magazynek[1]< magazynek_max[1] && ammo[1]!=0 && laduj=false)

{

laduj=true

alarm[1]=90

sound_play(sound10)

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...