LolikZabijaka Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 siema mam taki kod na ładowanie: GML if mabron[0]=2{ if ( magazynek[1]< magazynek_max[1] && ammo[1]!=0 && laduj=false) { laduj=true alarm[1]=90 sound_play(sound10) }} i co zrobić że jak przykładowo zostanie mi naboi 16/50 (magazynek ma 50 naboi) to żeby te 16 naboi zostało stracone ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 normalnie, odejmij od amunicji pojemnosc magazynka a magazynek wypelnij wartoscia maxymalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 eee czarna magia mogę prosić o kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 kod na odejmowanie i dodawanie 3 wartosci? bez przesady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 no bo ja mam skomplikowany kod a nie chcę nic spaprać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 ammo-=magazynek_max; magazynek=magazynek_max; chlopie, nie rob sobie jaj... ja jestem noga z matematyki ale bez przesady... (i to ja(my) mam(y) wiedziec co za skomplikowany kod masz?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 jeśli używasz mojego przykładu to masz gotowca. GML if !( magazynek < magazynek_max ) exit if ammo = 0 exit laduj=false if ( ammo >= magazynek_max ) { ammo -= magazynek_max magazynek = magazynek_max } else { magazynek = ammo ammo = 0 } ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 e a gdzie mogę w kodzie ładowania wtrącić to : GML alarm[1]=90 sound_play(s_reload) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 a po co chcesz to wtrącać? ;/ przecież w Twoim pierwszym poście masz kod ładowania. wsadź go gdzie chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 bo chcę żeby trzeba było chwile czekać przy ładowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 GML if mabron[0]=2 { if ( magazynek[1]< magazynek_max[1] && ammo[1]!=0 && laduj=false) { laduj=true alarm[1]=90 sound_play(sound10) } } wrzuć to w miejsce przeładowania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 tera z kolei nie trace resztek ammo i nie moge strzelać przy wczesnym ładowaniu ten kod co mi dałeś je dobry ale chcę żeby jeszcze w nim był ten alarm i i ten sound_play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 to co Ci dałem wyżej czyli: GML if !( magazynek < magazynek_max ) exit if ammo = 0 exit laduj=false if ( ammo >= magazynek_max ) { ammo -= magazynek_max magazynek = magazynek_max } else { magazynek = ammo ammo = 0 } wstawiasz w alarm1 !!! to drugie w evencie przeładowania, np key R pressed. (event niecykliczny) GML if mabron[0]=2 { if ( magazynek[1]< magazynek_max[1] && ammo[1]!=0 && laduj=false) { laduj=true alarm[1]=90 sound_play(sound10) } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 i tera działa dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi