Skocz do zawartości

Zablokowane Direct


Crackkk-GM

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

dzisiaj ściągnąłem SDK Directa, i nie wiem jak to zainstalować do Dev-C++. Oczywiście wszystkie liby i includy są już gdzie powinny, i teraz co ustawić w tym okienku w Devie?? (chodzi o opcje konsolidatora).

Z góry dziękuję i pozdrawiam,

:thumbsup: Crack!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Musisz stworzyć nowy projekt

99697552ed2.png

2. Jeśli chcesz stworzyć projekt DirectX to wybierz "Direct/X project"

31735713py6.png

3. Początkowe okno wizarda opuszczamy :P

16020349bf2.png

4. Wybieramy nazwę projektu i lokację, gdzie ma go stworzyć:

11382928cy4.png

5. Zostawiamy

75685569iq0.png

6. Wybieramy Lokację Direct'a

67520042lj7.png

7. Jeśli masz DirectX9 SDK, to wybierz w Project>>Build Options

48140981vz4.png

8. I Zmieniamy linkiera d3d8>>d3d9

 

87052868es7.png

 

Enjoy! możesz skompilować i się cieszyć pustym oknem :D

 

E: Jeśli już skończysz projekt, to zmień z Debug na Release i skompiluj :P

E: A co do kompilacji, zmień jeszcze:

// Include
#include <d3d8.h>
// na
#include <d3d9.h>

// Obiekty D3D
LPDIRECT3D8      g_pD3D       = NULL;
LPDIRECT3DDEVICE8 g_pD3DDevice = NULL;
// na
LPDIRECT3D9      g_pD3D       = NULL;
LPDIRECT3DDEVICE9 g_pD3DDevice = NULL;

// SwapEffect'a
d3dpp.SwapEffect       = D3DSWAPEFFECT_COPY_CARD;// Jakoś tak :P
// na
d3dpp.SwapEffect       = D3DSWAPEFFECT_DISCARD;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie tworz okna tylko uzyj uchwytu okna gmowego - uzyj tego kodu ktory ci dalem kiedys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...