Crackkk-GM Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Siema, dzisiaj ściągnąłem SDK Directa, i nie wiem jak to zainstalować do Dev-C++. Oczywiście wszystkie liby i includy są już gdzie powinny, i teraz co ustawić w tym okienku w Devie?? (chodzi o opcje konsolidatora). Z góry dziękuję i pozdrawiam, :thumbsup: Crack! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Pathy: includy, liby itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 @UP: Czy ty przeczytałeś posta?! Mi chodzi o to, co mam wpisać w opcje konsolidatora :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 ---Odświerzam--- Czy mógłby ktoś powiedzieć mi co wpisać w opcje konsolidatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Mi chodzi o to, co mam wpisać w opcje konsolidatora :boxed: No właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 @UP: A więc?? Co wpisać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Może ściągnij CodeBlocks'a, jestem obeznany w nim, więc mogę pomóc :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 @Konrad-GM: Zassysam v. 8.02 Ściągnięte... Teraz jeżeli można wiedzieć jak dodać includy i liby do Code Blocka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 1. Musisz stworzyć nowy projekt 2. Jeśli chcesz stworzyć projekt DirectX to wybierz "Direct/X project" 3. Początkowe okno wizarda opuszczamy :P 4. Wybieramy nazwę projektu i lokację, gdzie ma go stworzyć: 5. Zostawiamy 6. Wybieramy Lokację Direct'a 7. Jeśli masz DirectX9 SDK, to wybierz w Project>>Build Options 8. I Zmieniamy linkiera d3d8>>d3d9 Enjoy! możesz skompilować i się cieszyć pustym oknem :D E: Jeśli już skończysz projekt, to zmień z Debug na Release i skompiluj :P E: A co do kompilacji, zmień jeszcze: // Include #include <d3d8.h> // na #include <d3d9.h> // Obiekty D3D LPDIRECT3D8 g_pD3D = NULL; LPDIRECT3DDEVICE8 g_pD3DDevice = NULL; // na LPDIRECT3D9 g_pD3D = NULL; LPDIRECT3DDEVICE9 g_pD3DDevice = NULL; // SwapEffect'a d3dpp.SwapEffect = D3DSWAPEFFECT_COPY_CARD;// Jakoś tak :P // na d3dpp.SwapEffect = D3DSWAPEFFECT_DISCARD; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 @UP: dzięki, ale jak chcę napisać DLL, to co zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 To nie tworz okna tylko uzyj uchwytu okna gmowego - uzyj tego kodu ktory ci dalem kiedys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Czyli robić tak jak dał konrad? (wybrać directx project??) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Nie, tworzysz projekt: "Dynamic Link Library" I tylko w linkerze dodajesz d3d9 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Ok, dzięki działa! :) Topic zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi