Scorpion Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Ostatnio spotkał mnię zaszczyt: mam zrobić program do obliczania trajektorii lotu piłki na fizykę XD. W związku z tym jedno pytanie: w GM-ie prędkość wyrażana jest w pikselach na jaką jednostkę czasu? (znaczy: w jakim czasie objekt przebywa wyznaczoną ilość pikseli?) Myślę, że są to milisekundy, ale pewności nie mam. Dobrze byłoby, jakby ktoś miał jeszcze pomysł, jak to przeliczyć na m/s. Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 W pikselach na jeden krok programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 A ten jeden krok programu to o ile się orientuję 1/30 sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Zależy od room_speed :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 dokladnie jeden krok programu = (przewaznie) 1 / predkosc rooma (room_speed) przewaznie, bo jak wiadomo nie zawsze w ciagu jednej sekundy program wyrendedruje tyle klatek ile zaklada room_speed - to zalezne od optymalizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Zdaje mi się że speed w GM to odległość przebyta w jednej sekundzie. Czyli: speed=1 - co sekunde przesuwa się o jeden pixel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 błąd. wczesniej podalismy czym jest speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpion Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 lol, dzięki :thumbsup: Dalej sobię poradzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi