Luki Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Dużo się można dowiedzieć, przeważnie po wypróbowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 przeważnie to się odczep :D nie dam dema bo gra ma aż 2 naprawdę poważne błędy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Po tym co grałem( a to było dawno, jak gdzieś na forum dawałeś plik projektu) to wstrzymaj się jak najdłużej z premierą dema, bo wtedy wielkich możliwości nie było, choć nawet dobrze się grało. Ale i tak projekt ciekawy, może wyjść coś z tego :) btw: sprobuj z AA (game settings -> Graphics (1 zakladka) -> Interpolate colors between pixels ;) Co to daje? Bo sprawdzałem u siebie i jakiś wielkich zmian nie zauważyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Zmień te kolory dywanów, bo aż oczy bolą. Najlepiej nie rób ich takich kolorowych bo przypominają ręczniki ;D I użyj ciemniejszych kolorów bo te co użyłeś są zbyt intensywne ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 hehe okej zobaczę co da się zrobić :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Btw to mógłbyś jeszcze powiększyć krzesła i zmienić te pseudo odbicie światła na niektórych obiektach. Te krzesła są naprawdę za małe, a to "oświetlenie" nie za bardzo pasuje do reszty grafiki. Takie są moje uwagi jeszcze :) No i ten dywan co Snake pisał. Jak to zmienisz to już będzie git ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 krzeseł nie ruszam zlew ma się błyszczeć ale tamten jeden stół to poprawie no i ten dywan też naprawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 tawilla wygląda troche zamkowato, wiec moze by dodac jakies kolumny? nie dosc ze fajnie by to taktycznie wyglądało (można sie za nimi chować) to jeszcze willa była by jednak nieco mniej pusta, w ogole duzo jakiegos niepotrzebnego sprzetu bym tam na wpychal, biurka jakies szafy lozka, stoly, zwalke cokolwiek. na zewnatrz gra wyglada fajnie (no moze oprocz tyc drzewek, ale nawet jak bys dal im w create image_angle=random(360) image_xscale=0.5+random(1) i image_yscale=0.5+random(1) to powinny wyglądać gites), ale wnętrza jakos mnie przerażają :D w sensie że nie jest źle ale dużo wypadałoby dodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 propa, no przecież że dodam jakieś meble aha i drzewka naprawiłem i ustawiłem je tak żeby można było się między nimi ganiać :D a poza tym to udali mi się brutalne efekty :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Po tym co grałem( a to było dawno, jak gdzieś na forum dawałeś plik projektu) to wstrzymaj się jak najdłużej z premierą dema, bo wtedy wielkich możliwości nie było, choć nawet dobrze się grało. Ale i tak projekt ciekawy, może wyjść coś z tego :) btw: Co to daje? Bo sprawdzałem u siebie i jakiś wielkich zmian nie zauważyłem gdybys wiedzial co to anti-aliasing to bys wiedzial co to daje w gm :P AA to pixele o "posrednich" kolorach miedzy dwoma pixelami xD czyli jak np. hero ma czarne kontury i uzywa image_angle, to jak jest na trawie to nie jest taki "postrzepiony", tylko "gladziutki" :) po prostu nie widac tak pixeli, bo sa leciutko rozmazane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 No to trzeba było od razu pisać że chodzi o anti-aliasing :P I nie tłumacz mi co to znaczy bo wiem (nawet :D) A co do tematu to dlaczego nie zmienisz krzeseł (tzn. nie powiekszysz ich)? Bo one są naprawdę za małe, a powiększyć możesz nawet w edytorze gejm mejkerowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 właśnie dodałem superdźwięki i stworzyłem nową broń do gry - Tommy Guna :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Gra wygląda średnie, bo grafika w pomieszczeniach taka troszkę słaba.A tak ogólnie gra może być dobra ;) PS.Te anti-aliasing w GM jest dobre :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 może jeszcze dziś dam screena akutalniejszego niż poprzednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 właśnie dodałem superdźwięki i stworzyłem nową broń do gry - Tommy Guna :D tommyego gunna chyba na wojnie nie używali ;) bo o ile sie orientuje to to 2 wojna jest, no ale moge sie mylić. to może już oldschool' thomson albo pepesza? :P z drugiej strony realizm ma to do siebie ze można go troche olać, sam lubie pierdylnąć jakąś broń do gry z komsmosu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 tommy guna można było używać na wojnie ponieważ wojna trwała w latach 1939-1945 a Thompsona stworzono w 1928 roku :D a co !! :D a colt 1911 mosin nagant ?? to też nie są typowe bronie wojenne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 odwołuję funkcję wywalania broni bo stwierdzam że to bez sensu po co ?? wszystkie bronie będą w ekwipunku a amunicje zdobędzie się dalej (oczywiście broń taką jak np. colt 1911 mamy od początku z pełnym zapasem amunicji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Grafika nie oddaje klimatu 2WŚ. Wygląda jak jakaś Zelda albo Myszka Miki the Game. Poza tym grafika brzydka. A reszta to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Gdzieś tam na forum dałeś link do gry, żeby pomóc Ci w naprawieniu błędu, to miałem okazję zagrać i wykonanie całkiem dobre, ale wszystko psuję ta beznadziejna grafika, postaraj się polepszyć grafikę przynajmniej jeden stopień wyżej zanim wydasz demo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 BTW to właśnie to o czym pisał AoM to też to pobrałem wcześniej. i uważasz lolik że ile masz procent ukończonej gry? Bo obecnie widzę że 65 % a tą 'wersję' co ja mam to wtedy było około 50 % :huh: Więc moje pytanie: Uważasz że już masz ukjończone te % gry?? Masz narazie jedną planszę i dziwne AI ludzików. Uważam że więcej zrobiłem ze swoim War'em a wskazałem że zrobiłem 8 % Dlatego aż się boję, jak wielka będzie Twoja gra, skoro jednego niezbyt dużego rooma uważasz za 65 % gry :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 jaki żal tera grafika nie pasi a co konkretnie co ?? a poza tym to będzie na razie tylko demo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Aha czyli to 65% to dotyczy dema? Nie no nie chodzi o to że mi coś nie pasi, tylko że gra zupełnie nie wygląda na skończoną w 65% :P Jest tylko jeden room (przynajmniej jeszcze niedawno był) Więc wiele tego nie ma, i nie powiedziałbym też że tyle co jest starczy na demo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 a Yoda i AoM czemu grafika jest brzydka na jakich podstawach te twierdzenia bo co ?! że ja robiłem dlatego brzydka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Lolik, zobacz sobie dokładnie wszystkie komenty, i zastanów się dlaczego im się grafika nie podoba, bo wszystko już zostało podane. Grafika jest jeszcze troszkę krzykliwa, ale jeszcze trochę (jak dla mnie) się postaraj i będzie gitarka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 kurde czyja to w końcu gra moja czy wasza ?? a może ja chcę jaskrawych kolorów w grze niektórzy chyba tego nie rozumieją (Yoda Aom) że nie wszystkie gry muszą mieć wyblakłe wstrętne kolory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Z tym że tej gry raczej nie robisz dla siebie, bo inaczej byś nawet zapowiedzi tu nie dawał. A jaskrawe kolory naprawdę wielu osobom się nie podobają ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 LolikZabijaka@ W tym cała rzecz że Twoja grafika nie jest za cudowna :) Nie ma porównania do Almory czy do innych gier. Więc się nie czepiaj Yody bo ma chłopak rację :) Po za tym ludzie chcą Ci pomóc a Ty im się tak odwdzięczasz :) Ps. lenin ma racje !! nie robisz gry dla siebie tylko dla innych :) i mi też te kolorki przeszkadzają :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 to co może mam wszystkie kolory wywalić z gry i co jak będą wstrętne kolory to powiecie że jest git ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 to co może mam wszystkie kolory wywalić z gry i co jak będą wstrętne kolory to powiecie że jest git ??? Zacznijmy od tego jakie kolory uwazasz za wstretne :P Jednym sie to podoba drugim to . Wg mnie wlasnie do takiej gry to raczej powinny byc kolory jakies 'ponurawe' czy cos nie kolorowy. Ale zrobisz jak uwazasz. Kazdy lubi co innego . Kazdy sie doczepia do grafiki. Tak wiec nie unoś sie tak bo Ci kazdy stara sie pomoc. Przeciez to oni beda grac w ta gre , nie TYLKO Ty . No chyba ze robisz ta gre do uzytku wlasnego i tylko przez Ciebie to nie zmieniaj i pozostaw jaka Tobie sie podoba :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 to co może mam wszystkie kolory wywalić z gry i co jak będą wstrętne kolory to powiecie że jest git ??? Do poważnych strzelanek kolory rodem z książeczki dla dzieci nie pasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się