Skocz do zawartości

Parszywa Dwunastka Zapowiedź


LolikZabijaka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Po tym co grałem( a to było dawno, jak gdzieś na forum dawałeś plik projektu) to wstrzymaj się jak najdłużej z premierą dema, bo wtedy wielkich możliwości nie było, choć nawet dobrze się grało. Ale i tak projekt ciekawy, może wyjść coś z tego :)

 

 

btw:

sprobuj z AA (game settings -> Graphics (1 zakladka) -> Interpolate colors between pixels ;)

Co to daje? Bo sprawdzałem u siebie i jakiś wielkich zmian nie zauważyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień te kolory dywanów, bo aż oczy bolą. Najlepiej nie rób ich takich kolorowych bo przypominają ręczniki ;D I użyj ciemniejszych kolorów bo te co użyłeś są zbyt intensywne ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Btw to mógłbyś jeszcze powiększyć krzesła i zmienić te pseudo odbicie światła na niektórych obiektach.

Te krzesła są naprawdę za małe, a to "oświetlenie" nie za bardzo pasuje do reszty grafiki.

Takie są moje uwagi jeszcze :) No i ten dywan co Snake pisał.

Jak to zmienisz to już będzie git ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tawilla wygląda troche zamkowato, wiec moze by dodac jakies kolumny? nie dosc ze fajnie by to taktycznie wyglądało (można sie za nimi chować) to jeszcze willa była by jednak nieco mniej pusta, w ogole duzo jakiegos niepotrzebnego sprzetu bym tam na wpychal, biurka jakies szafy lozka, stoly, zwalke cokolwiek. na zewnatrz gra wyglada fajnie (no moze oprocz tyc drzewek, ale nawet jak bys dal im w create image_angle=random(360) image_xscale=0.5+random(1) i image_yscale=0.5+random(1) to powinny wyglądać gites), ale wnętrza jakos mnie przerażają :D w sensie że nie jest źle ale dużo wypadałoby dodać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym co grałem( a to było dawno, jak gdzieś na forum dawałeś plik projektu) to wstrzymaj się jak najdłużej z premierą dema, bo wtedy wielkich możliwości nie było, choć nawet dobrze się grało. Ale i tak projekt ciekawy, może wyjść coś z tego :)

btw:

 

Co to daje? Bo sprawdzałem u siebie i jakiś wielkich zmian nie zauważyłem

gdybys wiedzial co to anti-aliasing to bys wiedzial co to daje w gm :P

AA to pixele o "posrednich" kolorach miedzy dwoma pixelami xD

czyli jak np. hero ma czarne kontury i uzywa image_angle, to jak jest na trawie to nie jest taki "postrzepiony", tylko "gladziutki" :) po prostu nie widac tak pixeli, bo sa leciutko rozmazane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba było od razu pisać że chodzi o anti-aliasing :P I nie tłumacz mi co to znaczy bo wiem (nawet :D)

 

A co do tematu to dlaczego nie zmienisz krzeseł (tzn. nie powiekszysz ich)? Bo one są naprawdę za małe, a powiększyć możesz nawet w edytorze gejm mejkerowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie dodałem superdźwięki i stworzyłem nową broń do gry - Tommy Guna :D

tommyego gunna chyba na wojnie nie używali ;) bo o ile sie orientuje to to 2 wojna jest, no ale moge sie mylić. to może już oldschool' thomson albo pepesza? :P

z drugiej strony realizm ma to do siebie ze można go troche olać, sam lubie pierdylnąć jakąś broń do gry z komsmosu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW to właśnie to o czym pisał AoM to też to pobrałem wcześniej. i uważasz lolik że ile masz procent ukończonej gry?

Bo obecnie widzę że 65 % a tą 'wersję' co ja mam to wtedy było około 50 % :huh:

Więc moje pytanie:

Uważasz że już masz ukjończone te % gry??

Masz narazie jedną planszę i dziwne AI ludzików.

Uważam że więcej zrobiłem ze swoim War'em a wskazałem że zrobiłem 8 %

Dlatego aż się boję, jak wielka będzie Twoja gra, skoro jednego niezbyt dużego rooma uważasz za 65 % gry :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli to 65% to dotyczy dema?

Nie no nie chodzi o to że mi coś nie pasi, tylko że gra zupełnie nie wygląda na skończoną w 65% :P Jest tylko jeden room (przynajmniej jeszcze niedawno był) Więc wiele tego nie ma, i nie powiedziałbym też że tyle co jest starczy na demo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lolik, zobacz sobie dokładnie wszystkie komenty, i zastanów się dlaczego im się grafika nie podoba, bo wszystko już zostało podane. Grafika jest jeszcze troszkę krzykliwa, ale jeszcze trochę (jak dla mnie) się postaraj i będzie gitarka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LolikZabijaka@ W tym cała rzecz że Twoja grafika nie jest za cudowna :) Nie ma porównania do Almory czy do innych gier. Więc się nie czepiaj Yody bo ma chłopak rację :) Po za tym ludzie chcą Ci pomóc a Ty im się tak odwdzięczasz :)

Ps. lenin ma racje !! nie robisz gry dla siebie tylko dla innych :) i mi też te kolorki przeszkadzają :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co może mam wszystkie kolory wywalić z gry i co jak będą wstrętne kolory to powiecie że jest git ???

 

Zacznijmy od tego jakie kolory uwazasz za wstretne :P

 

Jednym sie to podoba drugim to . Wg mnie wlasnie do takiej gry to raczej powinny byc kolory jakies 'ponurawe' czy cos nie kolorowy. Ale zrobisz jak uwazasz. Kazdy lubi co innego . Kazdy sie doczepia do grafiki. Tak wiec nie unoś sie tak bo Ci kazdy stara sie pomoc. Przeciez to oni beda grac w ta gre , nie TYLKO Ty . No chyba ze robisz ta gre do uzytku wlasnego i tylko przez Ciebie to nie zmieniaj i pozostaw jaka Tobie sie podoba :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co może mam wszystkie kolory wywalić z gry i co jak będą wstrętne kolory to powiecie że jest git ???

Do poważnych strzelanek kolory rodem z książeczki dla dzieci nie pasują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...