london Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 mam pytanie. chce zrobić takie dodatkowe przejście w grze inny room ale nie wiem jak zrobić żeby po powrocie do tego roomu w którym sie było wszystko było tak jak przed jego opuszczeniem żeby pieniążki które były zebrane nie pojawiały się od początku i żeby typek stał w tych drzwiach w których wchodził do tego roomu a nie żeby stał tam gdzie zaczynał ten room. prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bucior Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Musisz użyc kilku wartosci globalne i wszystko zrobic od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Uh, Bucior możesz przynajmniej powiedziać jak to zrobić :P To wygląda mniej więcej tak : global.nazwa_zmiennej=wartosc; Wtedy do pamięci zostaje wpisana zmienna "global.nazwa_zmiennej" o wartosci "wartosc". Czyli tak jak ze zwykłymi zmiennymi tylko że globalna musi mieć dodane przed nazwą "global.". :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Zaznacz w room persistenet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 dobra wszystko działa ale mam jeden problem gdy dotkne drzwi przenosi mnie do innego roomu ale jak do niego wracam to wszystko było tak jak przed jego opuszczeniem. i mój problem polega na tym że typek przed opuszczeniem roomu dotykał drzwi i przy powrocie nadal je dotyka więc mnie tak przenosi ciągle. może ktoś mi zechce wyjaśnić jak zrobić żeby typek sie nie przenosił ciągle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 To w nowym roomie postaw tego typka obok drzwi :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 ale mi chodzi o to jak wracam do poprzedniego roomu to typek tam dotykał drzwi i jak ustawiłem persistenet to typek jest tam gdzie był czyli dotyka drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Możesz dać przy create żeby go lekko przesuną w lewo bądź prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 A jeżeli chodzi ci o konkretny pokój to daj w CREATE: if (room=konkretny_pokoj) { x-=10; // przesunie go w lewo o 10px } :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Daj w kolizji z drzwiami aby koleś się od nich odsunął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się